|
||||
|
||||
netjes man! zal deze ook in de gaten houden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks, had je oude mk2 al bewonderd op dumpd, belooft veel goeds voor de g-ladert |
|
||||
|
||||
Quote:
komt goed! |
|
||||
|
||||
Erg mooie wagen!
En erg toffe gozers ook, was gezellig heren. Leuk om kennis te maken met mensen die aan dezelfde "afwijking" leiden. Tot snel!
|
||||
|
||||
Na even geen updates te hebben geplaatst over mijn project, wordt het maar weer eens tijd. De plannen voor de nieuwe motor zijn omgegooid... en de wensen wat naar boven bijgesteld Binnenkort foto's met tekst en uitleg.
Ik zal veel nieuwe en gereviseerde g60 delen opruimen... bij interesse een pm. |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd!
|
|||
|
|||
Dat wordt smullen..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben idd ook erg benieuwd! Blijf hem zeker volgen
|
|||
|
|||
wat een mooie wagen is dit!!!
vandaag in het echie mogen bewonderen en wat een gaaf ding is dit zeg!! |
|
|||
|
|||
Vette g60
Heb je al een oplossing voor de lichte krasjes in uw achterruit? Ben namelijk benieuwd want heb ook een setje siglachrome ramen erin zitten met lichtje krasjes. Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Quote:
Nog geen oplossing, de ruiten zitten er ook nog niet in. Ik weet dat er een aantal bedrijven zijn die voorruiten polijsten maar of dat ook aan de achterzijde kan? Laten we afspreken dat als er een oplossing gevonden wordt, we elkaar even op de hoogte houden |
|
||||
|
||||
erg cool idd,ik blijf um volgen
|
||||
|
||||
Golf mk2 g60 Enveezee > 16vG60
Gisteren heb ik nog even snel m'n velgen opgehaald, gebalanceerd en gemonteerd zodat ik vandaag nog één ritje met de huidige motor kon maken, thanks@scrapers voor de goede reden
De 8V motor gaat eruit, deze is beloofd aan een kameraad, wordt in een erg mooie mk2 geplaatst. De plannen voor het bouwen van 'n nieuwe 8v heb ik afgeblazen, en ik heb de basis voor een (bijna) nieuwe motor overgenomen van Herm 16vG60 zal het worden Binnenkort wordt er hier een 2-koloms brug geplaatst, als deze er is zal het aanpassen van de mk2 beginnen. Tot die tijd kan ik me vermaken met het afbouwen van de motor. voordat ik verder ga even wat sfeerfoto's hier Ben al een tijdje delen aan het sparen dus |
|
||||
|
||||
Errug gaaf!
|
||||
|
||||
vind ik erg leuk!
mooi rijtje spullen al, komt de bak ook van herm?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Nice!
Ben echt benieuwd, is nu al een waan auto maar wordt zeker een winner! Heb veel bewondering voor de serieuse aanpak hier Tot snel, dan koffie bij jullie
|
||||
|
||||
Ziet er veel belovend uit .
|
||||
|
||||
Thanks mannen!
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
dan word het indd een kwestie van proberen
heb toen ik mijn intercooler etc bij herm kocht ook nog heel erg getwijfeld wat me er van bij staat leek mij deze toen te kort hou deze zeker in de gaten ben erg benieuwd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was een andere bak John, dit is er een van een laat type ABF de CDA-02A. Die wat er toen nog bij lag was idd erg kort, de 12345 van de CCM (VR6) en de eind van een CRU (passat)