|
|||
|
|||
@ Misha en Erik M ,
Zo speciaal is hij niet maar hij ligt maximaal laag op 9x16 rondom en de carterpan van de vr6 heeft weinig grondspeling . Idd een beetje goed kijken maar met de touareg was het makkelijker . |
|
|||
|
|||
hier wat foto's van mij
ik vond het pad best meevallen als je gewoon rustig reed was er volgens mij niks aan de hand enige wat ik wel irritant vind is die flyers achter de wissers de rest staat hier https://www.facebook.com/bart125cc |
|
||||
|
||||
Namens de organisatie wil ik ook iedereen bedanken voor een geweldig mooi weekend! Je kunt heel veel plannen, maar het weer wat je krijgt daar zul je het mee moeten doen. En eerlijk = eerlijk, op zaterdag had deze jongen er ook een hard hoofd in dat het op zondag een beetje droog zou zijn. Maar als je dan op zondag zo wordt verrast met het weer en een echt fantastische opkomst van 900 auto's en maar liefst 1450 bezoekers weet te trekken dan kan het hele weekend niet meer stuk.
Wij hebben ons in ieder geval vermaakt en we hopen dat dat bij jullie ook zo is! Nogmaals bedankt!
|
||||
|
||||
Het was weer gezellig, hierbij een aantal van mijn foto's de rest staat onderaan onder de facebook link.
http://www.facebook.com/media/set/?...02566240&type=1 Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Dit jaar was voor ons de eerste keer VOLKSDUB. Wij willen de organisatie en bezoekers bedanken voor het top weekend.
Ik ben ook zeer blij met de Best of Golf MK1 beker. Misschien is het voor volgend jaar een optie om de meeting van vrijdag t/m zondag te gaan organiseren....nog meer plezier. iedereen bedankt!!!! |
|
|||
|
|||
erg mooie meeting, top organisatie!
hier wat foto's van mij al met al een heerlijk dagje |
|
||||
|
||||
Geweldig weekend gehad met de Camocrew en aanhang, 't was weer ouderwets gezellig! De regen van zaterdag was een beetje jammer maar dat werdt zondag dubbel goedgemaakt, heerlijk genieten zo. Veel mensen weer gesproken en veel verhalen gehoord
Ook de organisatie had het goed voor elkaar dit jaar, op naar de volgende !
|
||||
|
||||
Kent iemand de eigenaar van de groene Jetta hierboven?
|
||||
|
||||
Moet je Alberto even vragen is meen ik zijn ex Jetta. Die kan je dat wel vertellen.
|
||||
|
||||
Was weer een geslaagde meeting, mooi weer en heel veel mooie auto's gezien.
Was het ritje weer waard
|
|||
|
|||
vandaag met 3 auto's afgekomen naar Volksdub vanuit Belgie.
Het was de rit van 300 km zeker waard ! Dikke auto's en veel beter weer dan hier in Belgie. op weg naar huis stevige buien gehad. Volgend jaar zeker terug ! grtz |
|
||||
|
||||
Jammer genoeg alleen zaterdag geweest echt balen van ut weer enzo maarja wel un tijdje met tjaap en andere mensen gepraat en wat leuke dingetjes gekocht om volksforum te sponsoren hopend volgend jaar met een eigen auto te kunnen staan jammer dat ik moest werken vandaag maarja doen nik aan
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
beetje regen....kom....ga je niet dood van
|
|
||||
|
||||
de jetta is van een maatje van me!
|
|||
|
|||
Wederom een geweldig weekend gehad! Had het pad op Zaterdag eigenlijk heel slecht verwacht maar dit viel echt mee. Mooie meeting op Zondag en ook nog een setje bumpers met chrome bies voor de Jetta gescoord
|
|
|||
|
|||
Groene jetta op de foto's is van mij.
|
|||
|
|||
Was gezellig!! Volgend jaaar zoizooo weeer
|
|
||||
|
||||
Volgend jaar maar weer
|
|||
|
|||
Top dagje gehad zondag, had regen verwacht, maar het weer zat 10x mee! Hoge opkomst, veel bekenden gesproken en mee gelachen, en verder netjes voor elkaar alles. Inrit/uitrit viel me naar omstandigheden (regen op zaterdag) nog mee, was met wat slingerwerk goed te doen de putjes te ontwijken.
Enige wat ik jammer vond was dat het grootste deel van de BHP-Valley deelnemers de motorkap dicht hield, in mijn ogen niet de bedoeling van de BHP-Valley. Heb je de 275+, dan mogen die ook gezien worden lijkt mij
|
||||
|
||||
Was weer prima weekend... Pinten en gezelligheid in overvloed...en 160 knakworsten, 30 broodjes en 5 flessen saus erdoorheen gejaagd in ons kamp na 24:00 de zaterdagavond...hihihih... Thanks en tot de volgende!!!
grtz..Vic