|
||||
|
||||
Een aantal dagen geleden een leuk Nardi stuurtje op Marktplaats gescoord. Leek me wel leuk voor in de Golf dus vandaag toen ie binnen kwam gelijk even gemonteerd na het werk.
Past best aardig in het interieur vind ik persoonlijk. Eigenlijk nog wel een keertje een andere pook zien te scoren die wat meer bij het stuur past. Afgelopen dinsdag ook twee 165/35/17 bandjes besteld voor op de vooras. Deze eerst voor is proberen. En dan achter ook passen, heb ik achter nog genoeg speling over komen er achter 185/35 bandjes op om het niet te iel te laten kijken. De A-B-C stijlen zijn ook gedemonteerd. Deze ga ik in de loop van de dagen zwart spuiten. Ik weet het, highline is origineel zwart. Maar dit is budget tjoening.
|
||||
|
||||
Die stijlen kun je heel mooi spuiten. Heb het ook bij mijn Golf 3 gedaan en resultaat was perfect. Waarom veel geld uitgeven voor die highline lijsten als het ook zo kan.
|
||||
|
||||
Je zult voor wel op de bumpstops liggen daardoor zakt die niet meer, Hebben we toen ook bij Nigel weg gehaald toen zakte die echt nog een flink stuk hoor. Kun je gewoon zo ertussen uit snijden, neemt wat tijd in beslag maar dan ligt die wel een stuk mooier. Voor de rest een nette wagen.
Alleen waarom die 165/40/17 Banden en geen 185/35/17 Is toch net wat breder en passen doet dat zeker want dat hebben we toen bij Nigel ook eronder gehad en die lag echt heel laag met die KW set voor een Polo.
|
||||
|
||||
Wij hebben inderdaad destijds de originele bumpstops verwijderd en en van die clip-on bumpstops geplaatst zodat hij iets zou zakken terwijl de demper niet de maximale slag kon maken. Gevolg was dat ik na een maand alle poten lek had gereden (zat zo'n billig setje onder).
Daarna gekozen voor een KW set van een Polo 6n en dat ging enorm laag met de voorspanveren er nog tussen. Veel lager kun je static niet gaan op 17 denk ik als daily Voor had ik nog een paar cm schroefdraad over Waarom je niet echt lager meer kan.... En dit was met 185er bandjes en de carroserie niet genotched
|
||||
|
||||
Vet stuur! staat echt mooi! verder ook een leuke golf, cool zo'n US uitvoering
|
|||
|
|||
Quote:
Vains, wil je meer foto's posten van je ex mk3? Vond het een dikke wagen. Dennis: Stijlvol stuurtje man! |
|
||||
|
||||
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties en tips mannen.
Wat betreft de rijhoogte aan de voorzijde. De hulpveren zijn hier nog niet verwijderd en hij staat nu dus voor op zijn laagst. Zodra ik de velgen voor met de 165/35 bandjes ga passen ga ik de hulpveren ook verwijderen zodat ie dan maximaal omlaag kan. De keuze voor 165/35 in plaats van 185/35 heb gedaan omdat ik nog met originele wielkasten rijd, de modderkuipen zijn wel verwijderd, en omdat ik dit gewoon eens wil proberen. Omrollen van die wielkast randjes wil ik op dit moment nog niet doen. Eerst zien of ik met originele wielkasten een mooie stance kan maken, gaat dit niet, dan ga ik ze laten rollen.
|
||||
|
||||
Bij Nigel was ook niks verwijderd geen kuipen eruit niks en geen kasten bewerkt. Dus ja kan echt laag hoor, ook met voorspanveren moet dat lukken.. Succes.
|
||||
|
||||
Oke, ben benieuwd. Het is de eerste keer voor mij zo'n mk3tje. Dus ik moet het ook nog allemaal effe uitzoeken. Haha
|
||||
|
||||
Vandaag twee 165/35 bandjes gekregen. Morgen maar is proberen om ze er op te leggen en dan eens aan het passen gaan.
|
||||
|
||||
Sodeju wat een maat
|
||||
|
||||
limboland,het land van veuls te kleine banden op veuls te grote wielen.
|
|||
|
|||
Jazeker , lekker bandjes trekken hiero
|
||||
|
||||
Quote:
haha
|
|||
|
|||
Heb je ook een fiets gekocht voor de winter Dennis?
Ziet er toch niet uit man!
|
|||
|
|||
Is toch mooi, dat je alleen de velg ziet en niet zo'n lelijke ballon-band eromheen Alle bandenboeren verklaren je voor gek...... Maar dat is mooi
|
|||
|
|||
smaken verschillen natuurlijk, maar ben wel benieuwd hoe het gaat staan!
|
||||
|
||||
Dat zijn geen banden meer, maar elastiekjes
|
|
||||
|
||||
Haha, alleen de reacties zijn het al waard. Collega's verklaren me ook voor gek. Terwijl mijn chef het allemaal maar prachtig vind om te zien.
En Audi1981, het zijn ook opgesneden elastiekjes.