|
View Poll Results: Kom je ook de 29e??? | |||
Ja, ik kom natuurlijk! | 13 | 52.00% | |
Ik twijfel nog. | 5 | 20.00% | |
Nee, ik ga naar een andere meeting. | 5 | 20.00% | |
Nee, anders.... | 2 | 8.00% | |
Voters: 25. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed bezig Oskar! Full-Options moet dat ding!! ...ben benieuwd. Bedankt voor het aanbod... maar ik hoop eigelijk dat hij gewoon optijd klaar is (al zie ik dat somber in) maar anders crossen we ff met de Polow. Marieke gaat nl. ook mee en ik moet ook die t-shirt handel nog mee die kant op nemen voor de 29e! Gaat denk ik niet passen in de Kever?!? ...of wel?
|
||||
|
||||
Niet in de kever nee. Maar de kever gaat zaterdag al naar Den Haag. Ik rij misschien met een vriend mee en als hij niet gaat pak ik de golf. Alleen heb ik dan 2 auto's in Den Haag die beide mee terug moeten. Ach, dat komt ook wel goed denk ik. (heeft Marieke d'r rijbewijs? Dan kan jij misschien in de kever of golf terugrijden)
Enne Full Options komt goed. Alleen zijn er nog wat dingetjes onderweg. Ik hoop dat ik ze op tijd heb. |
|
||||
|
||||
Quote:
Sssssssssst Kai, niet alles verklappen joh. Bel me ff als je het binnen hebt. Ik kan donderdag of vrijdag wel ff bij je langskomen. Ik pm je mijn nummer nog wel ff zo. |
|
||||
|
||||
Niels heel veel su6!!! Toi..toi...toi
Enne... Oskar, wel goed poetsen hoor, flink bling bling gehalte |
|
||||
|
||||
Quote:
U hoort van mij!
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker wel. Ben al flink bezig geweest en moet de binnenkant en de wielen nog doen. Heb er spierpijn van. Poetsen is echt NIET mijn hobby, maar helaas moet het af en toe gebeuren. |
|
||||
|
||||
Quote:
Marieke heeft een rijbewijs... en een polow Dus dan kan ik eventueel wel met 1 van je cruisers terug rijden?!? Quote:
Ik doe mijn best!
|
||||
|
||||
Quote:
Hopen dat het niet zo'n vliegjes-dag wordt zaterdag (en zondag), anders kan je weer op nieuw beginnen als je in DH aankomt...
|
||||
|
||||
Ja, inderdaad. Ik zal mijn bugdeflector er wel op zetten. Meteen testen dat ding.
|
|
||||
|
||||
ik ben er helaas niet bij, ben het weekend met de kver naar Gulpen, ze zeggen dat het daar ook wel gezellig is, ook al is het wel op een, zondag misschien ff langs wippen op de terugweg,,
wie weet topt dan...
|
||||
|
||||
Wij zijn er ook, lekker dichtbij
|
||||
|
||||
Quote:
Gezellig! Dan spreken we elkaar...
|
||||
|
||||
Quote:
Niels, ga jij eens heeel snel onder je kever liggen !! Je bent nog niet klaar, toch?? Ps. Je spulletjes zijn binnen!! Ik neem ze zondag mee voor je!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga zo ffies een happie eten en dan als de sodemieter weer aan de slag met de kevert... Ik heb er iig wel erg veel lol in! Cool ben benieuwd naar de 'spulletjes' ! Oh ja mensen... ik neem ook mijn t-shirts mee! Het zonnetje zal wel schijnen dus voor de mensen die nog geen t-shirt in style hebben kunnen ze ze daar direct ffies kopen. Voor de rest van de designs check; www.NTGV.nl!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 25-05-2005 at 16:27. |
|
|||
|
|||
Wij komen ook ! Idd Dichtbij !
|
|
||||
|
||||
helaas afwezig, schoonouders zijn 40 jaar getrouwd en we gaan brunchen, had graag ff langsgekomen, maar daar ga ik niet onder uit komen
|
||||
|
||||
Quote:
Wel zondag je nieuwe shirtje aan doen hè. |
|
||||
|
||||
Ik zou graag willen, maar we hebben team kleding.
En dat moet ik dragen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaja hoop dat Lenn nog ff tijd heeft om te stripen voor zondag, want hij was weer druk bezig met een nieuw hotrod chassis Succes met je apk Niels! |
|
||||
|
||||
Helaas kan ik niet( ), hopelijk volgend jaar dan maar.
was er vorig jaar ook al niet bij dus moet toch een x goedkomen. een ieder wel veel plezier en goede handel toegewenst, aan het weer zal het niet liggen.