|
||||
|
||||
Op de Kardinaal de Jongweg in Utrecht, rond 17:00:
Zwarte Corrado VR6 met donkere achterlichten
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was het in ieder geval niet............ |
|
|||
|
|||
Quote:
Andries |
|
||||
|
||||
Gister in de buurt van rotterdam. Volgens mij een witte golf 1 op pirelli's en een zwarte lijst op de achter klep..
hij was al weg voor dat ik het goed kon zien..
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, die zag ik ook rijden... in Friesland, maar weet niet meer precies waar
|
||||
|
||||
Hele dikke en lage zilverkleurige A6 (recent model) met 19 of 20" velgen op parkeerplaatst Speelstad Oranje..
|
|
||||
|
||||
zondag gespot, rond 18:00 meende ik.
RiootjeTDI met zn dikke passat. Ziet er goed uit! Ik kwam je tegen op het kruispunt bij de bibliotheek in emmen, ik reed met mn bora variant.
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor Daily: Passat variant GTE - JD Engineered Last edited by Mice : 26-10-2010 at 07:21. |
|
||||
|
||||
paar dagen geleden gespot: een blauwe golf 1 in etten leur op het industrie terrein.
zo snel niet gezien wat voor wielen eronder zaten enzo. maar ze zaten met omgedraaide hoofden in de auto dus mij hebben ze wel gezien iemand van hier?
|
|||
|
|||
Ebut
|
|||
|
|||
zonet Alberto is het geloof ik. Blauwe passat v5. Ik stond voor je in lwd bij stoplichten in de witte jetta mk2. Je zoontje zat omgekeerd in de auto toen je me inhaalde:P
|
|||
|
|||
vanmorgen rond half 12 vains langs de mondial. En net een beige polo 1 met rsl of zoiets eronder in het centrum van beek
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt Hylco wou even kijken wat voor wielen er onder zaten Hylco en Mathijs waren nog al onder de indruk van de rook ontwikkeling die de Jetta achter laat Last edited by Alberto : 26-10-2010 at 17:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jawotte
|
||||
|
||||
Quote:
Geen foto van?
|
||||
|
||||
Einde van de middag op de A12 richting Zevenaar, een mooie lage gele polo met
een jonge dame erin. Kenteken XB-HS-**.
|
||||
|
||||
vanmorgen rond 8.00u matgerolde legergroene polo steilheck die zijn lichten had laten branden ind. terrein Bijsterhuizen Wijchen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tramontjes denk ik.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat was em inderdaad... Ik stond vrij ver achteraan in de rij dus zag de wielen niet zo goed. |
|
||||
|
||||
Quote:
kan kloppen kom ik wel vaker... is mijn Hofleverancier ....de Jetta is nu eigendom van een Speeter
Member of Team VW-Speed.nl Last edited by happy-gti : 27-10-2010 at 18:58. |
|
||||
|
||||
Kwam vanmiddag een groene Volf tegen rond een uur of 1 's middags in Roermond, mooie ding.
|