|
||||
|
||||
Ja ze glimmen nog goed, daarom polijst ik ze ook niet.
Zijn lekker makkelijk te onderhouden zo Succes met je variant
|
||||
|
||||
Net op de Heerlerbaan in heerlen, een donkere golf II die bezig was met een niet zo handige inhaalactie terwijl er van de andere kant verkeerd kwam, waar ik ook tussen zat.. Jetta front, kenteken begon volgens mij met ZH-39-
|
||||
|
||||
Gister op de N34(rotonde Gieten) een gifgroene lupo op (volgens mij) Porsche wintervelgen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik heel vaak gespot op een parkeerplaats in Stadskanaal...zat volgens mij een rieger setje omheen en inderdaad (gepolijste) porsche putdeksels
|
|||
|
|||
vanmorgen op de A7 richting groningen (vanaf duitsegrens gezien) een marsrode Golf mk1 GTD mooie wagen !!
|
|
||||
|
||||
afgelopen zaterdag voor de basiliek in Oudenbosch op het plein: een caddy 1.
primer grijs met iron cross op de zijkanten en een netje ipv achterklep. daarnet weer gespot, voor de stoplichten bij diezelfde kerk. denk dat hij dus in de buurt woont want zie hem daar vaker staan. vanmiddag ook bij het nieuwe Saver gebouw in Roosendaal een hele dikke blauwe touran gespot. laag en op Golf GTI lichtmetaal. was ook iets aan het front veranderd, dacht alleen het logo weg ofzo.
|
||||
|
||||
Rond uur of 6 Nigel ( Vains) met de GTI hier door de straat!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Vanmiddag bij de onderdelenboer in Elburg:
Strakke Jetta! Iemand van hier?
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt idd René. Deze is met een Rieger set. |
|
|||
|
|||
Quote:
nop zit wel op vwforum!! (''jettaaut'' geloof ik) is m'n oude jettake
|
|||
|
|||
Quote:
ik zie deze wel eens in Arnhem rijden.
|
|||
|
|||
vanmorgen even een heerlijk bakkie Douwe egberts gehad van Jurgen in Leiderdorp
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Burgum, Vinnietjoening in een zwarte Lupo
|
||||
|
||||
Vanavond een rondje over de Heerlerbaan gemaakt, zag ik 2 leuke golfjes
Als eerste de wel bekende groene mk2 G60 met rallye front, helaas nooit meer op een meeting te zien En om de hoek stond een donker grijze mk2 met zwarte BBS Rm , steenslagbra en spatlappen (kan me iets vergissen, was al donker ) Een bekende hier ? Groene was deze (alleen nu met us achterlichen erin): [/quote]
|
||||
|
||||
Quote:
Mem haar weintsje baas hoor
|
|||
|
|||
in lwd op nijlansdyk een grijze golf 3 op verbreed staal
5 min later op stinzenflora in leeuwarden een rode golf 2. Oud type deuren, dikke bumpers. Ik was in een witte jetta mk2
|
||||
|
||||
Gister bij de mac donalds in Drachten: een fusion golf 3 en een mooie blauwe polo met kont(Y)
|
|||
|
|||
op de afsluitdijk gister middag een T1 met caravan er achter
|
|
|||
|
|||
vanmiddag op de Ring Eindhoven: oranje Caddy2. laag en xenon als ik me niet vergis.en reed dacht ik op staal?
ik reed tegemoet richting maastricht..
|
||||
|
||||
zilverkleurige golf 3 op zwart verbreed staal,
vanmorgen aan de doorgaande weg in Siebengewald. zeer net autotje op 't 1e gezicht!