|
|||
|
|||
Zo rijden volgens mij de meeste mensen ,ook zonder petje als er van die losers met 121 op de snelle baan zitten.
Ik wel tenminste
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag het busje 1 of 2 weken terug bij de VW dealer in Harderwijk staan.
|
||||
|
||||
die t2a? Bedoel je niet die T1 met vriendprijs weken?? Die is van een jongen die daar werkt
|
|
||||
|
||||
Quote:
In de spits tussen 7.15 en 7.45 loont het de moeite niet richting Groningen om harder te willen. Allemaal netjes in de rij voor het stoplicht, hoe hard je ook gereden hebt. |
|
|||
|
|||
Quote:
heel normaal gedrag , kom dit om de kilometer of 10 wel eens tegen .. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
In Bergum vanmiddag, net na vijven een witte golf 2 breed en laag op BBS-en met rood hart en nieuw kenteken.
Superdik!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoelde idd die T1, ik zag dat ding toevallig staan.
|
||||
|
||||
opde ik meen de A28 reed ik terug in de nieuew vari, toen ik een golf 1 cabrio tege kwam ook op c2 maar dan gepolijst
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
beetje Roze/zalm kleur??
|
|
||||
|
||||
yeps dat was ik, gaaf om je variant zo te zien, ziet er strak uit
Ik heb de cabrio ff naar de spuiter gebracht PS: mijn c2's zitten nog in de orginele lak, niet gepolijst
|
||||
|
||||
vanmiddag richting westerlee een lage grijze mk2 met ats cup eronder, een hoop cabrio's in het westland(meeting?) en tenslotte een zilvergrijs mett mk1 met rode bbs'en eronder komt volgens mij uit vlaardingen.
|
|||
|
|||
vanmorgen op de a50 bij zwolle een mooie a6 avant grijs/creme ben kleuren blind kwam behoorlijk hard aan hield ff in gaf me een duimpje voor de beetle en gaf gas en haalde nog ff een auto rechts in
volgens mij 1 van hier |
|
|||
|
|||
hier voor de deur vanavond , witte Seat , Blauwe Bora , Groene Golf variant , groene Golf 4 ....dikke auto's ....
|
|
||||
|
||||
Wat is dat nou Alberto een meeting organiseren en niet in een topic melden dat je een meeting houd.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
had je ook gekomen dan René |
|
||||
|
||||
Wie weet.
|
|||
|
|||
Quote:
altijd welkom René ... geen meeting voor nodig |
|
||||
|
||||
Quote:
thnx jou cabrio zag er ook netjes uit hoor, velgen leken meer te gelimme dan ik nu op de foto's heb gezien
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |