|
|||
|
|||
Gister op de kruising maasland maassluis een grijze mk1, Dikke BBSen met rode harten. Zat voor het eerst sinds tijden weer eens op een fiets.
Volgens mij heeft deze golf ook wel eens achter me gestaan op laan 40 45 toen m'n brandstofpomp de geest gaf bij me G40. Gr, Pim Bonne |
|
||||
|
||||
Rond kwart voor 5 op Havenkade in Elburg.
Grijze golf 4 v5, zwaaide je me na die verkeersdrempel uit? Ik zat in me rode Golf MK2 16V.
|
||||
|
||||
Maandag avond op arcus college in heerlen stond opeens een MK1 cabrio naast me kenteken; zv-41-vx
En net gespot in duitsland, Bij een oude loods, Een bekende? zag er best netjes uit. |
|
||||
|
||||
Komt me bekend voor .....
Dikke wagen, met velgen van "wheels and more"
|
||||
|
||||
Zwarte passat met blauwe a8 wielen (incl. Wheelwhores sticker op het achterraam) op de ring van Groningen gistermiddag
|
|
||||
|
||||
Alweer even geleden: een witte strakke Golf II Gti op BBS'en (RS volgens mij) in Roosendaal afgelopen zaterdag.
En van de week een 911 met amerikaanse platen op de A16 en daarna een volle vrachtwagen met 2x BMW Z9 een Austin Healey en nog wat meer exotisch spul. @Dirk en Neill_S: it wasn't me. Rond die tijd zit ik op mijn werk regio Rotterdam. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is een oude demo auto van wheels & more. |
|
||||
|
||||
Quote:
De auto stond er best verlaten bij., lag ook nogal een laag stof op. En ik hoorde van men moeder dat die al best een redelijke tijd daar stond. Best raar voor zon auto toch? |
|
||||
|
||||
vanochtend op de a20 richting goude thv rotterdam centrum een mooie witte 4 deurs jetta mk1 met gti striping en volgens mij bbs eronder
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal ik hem daar van kennen Maar is wel al van een hele tijd terug dan want tegenwoordig heeft die alleen nog maar demo auto's wat beginnen met merc, ferr of lambo
|
|||
|
|||
Cor van MIVW als ik het goed zag, vandaag rond een uur of 2 half 3 op de J.Th.Tooroplaan in Ede. In de zwarte Passat met staal eronder. Ik was niet te herkennen hahah reed in een auto van een klant.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat was helemaal in den beginne toen je daar ook nog voor 150 euro je wielkasten rondom kon laten trekken en een 16" velgrand hoogglans polijsten 35 euro koste....... |
|
||||
|
||||
net een gele karmann ghia in Stein!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Vanmorgen in Hengelo, een zeer mooie verlaagde T1 in de kleur bruin/creme.
|
||||
|
||||
deze? is van Bert-jan |
|
||||
|
||||
Ja volgens mij wel.
|
|||
|
|||
Vandaag in Zevenhuizen (ZH) een T2 lichtblauw onder , creme boven . Voor de rest lekker origineel (Y)