|
||||
|
||||
Quote:
Dikke kar Nils! <3
|
||||
|
||||
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Meer pics van die rode gti hier boven ?
|
|||
|
|||
Quote:
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst Johan een originele VW Golf GTI G60 Syncro!! waar vind je ze nog tegenwoordig....? 1 of 163 build,waarvan van de 5drs 83 stuks! Was gezellig ff om samen op de boot deze beauty op te halen Wees er zuinig op!!! Binnenkort maar weer ff een bakkie bij je halen Last edited by HannoverEdition : 29-08-2011 at 16:52. |
|
|||
|
|||
Quote:
Goed verhaal, lekker kort! Dikke mk2 Misha, al wil je hem met de draagarmen onder de grond leggen, heeft een ander geen donder mee te maken.
|
|||
|
|||
@de mk2 G60 syncro 4deurs hierboven; WANT!
|
|||
|
|||
Quote:
not for sale denk ik Vladi |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
vandaag gespot de dick mobiel met nieuw dak en helemaal kaal voor een verse laklaag wordt zeker een mooie ori golf twee met minimale aanpassingen een erg dikke auto hij is straks glimmend en anders maar waar o waar zitten de aanpassingen zo zie ik het graag keep on going dick
|
||||
|
||||
Staat gaaf op die Teledials ..
|
||||
|
||||
gelukkig dat alleen jij andere mensen mag vertellen hoe het moet..
|
|
||||
|
||||
Dik inderdaad zo! Lekker op de wielen, leuk wieltje die je niet al te vaak meer ziet en verder geen poespas...top
|
||||
|
||||
Quote:
Ga es met de tijd mee jong! Je bedoelt: Vette stance, kneiters dat je zo static rijdt Had echter zelf voor n beetje meer rake gekozen... |
|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat ik dan ook even bij Leen aan moet kloppen, maar bijzonder dik! Equip 01 is altijd een winnaar!
Bedrockers CC. Last edited by Tjaap : 31-08-2011 at 07:43. |
|
||||
|
||||
Relaxt dat dat mag, maar ik kies ervoor om mensen zelf te laten bepalen wat ze met hun bolides doen
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 31-08-2011 at 12:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk om zo te zien,gaat vanmiddag in de grondverf.En hopelijk zaterdag spuiten.Gaat lekker zo als je een paar weken vrij hebt |
|
|||
|
|||
ik ben weer even wezen spieken vanmiddag bij de wagen
lekker dik in de grond en lekker schuren zag ik gaat een hele mooie gladde wagen worden tussen t spuiten door nog een keer glad maken voor de blank er op gaat of naderhand spiegelglad polijsten ? gr andy
|
||||
|
||||
Het is misschien een beetje off topic,maar een beetje polijsten kan nooit kwaad
|
|
|||
|
|||
tijd dus dat je een topic over die kar aanmaakt!!!!!
|
|||
|
|||
zijn er toevallig nog wat meer foto`s van deze wagen?