|
||||
|
||||
Iemand een idee voor de beste oplossing voor de tank?
Vr6 tank, moet er dan nog een externe pomp onder de auto? Of de 1.3 tank met........ -> |
|
||||
|
||||
Vr6 tank eronder, past mooi en dan de externe pomp eronder
|
||||
|
||||
Vandaag de versnellingsbak lopen poetsen en schuren, ook gelijk maar ff netjes gespoten.
En gelijk ook de startmotor |
|
||||
|
||||
heul strak , word mooi zo
|
|
||||
|
||||
Thnx!
|
|
|||
|
|||
Blijft mooi spul je pakt het wel netjes aan
Ik kon het geluid van een vr ook niet weerstaan, dus ook maar begonnen
|
||||
|
||||
Thnx Koekwous, heb je een topic lopen?
|
|
||||
|
||||
De afgelopen weken nog wat delen gekocht voor de golf:
Brandstoftank vr6 Nieuwe deurgrepen Nieuwe slotvangers En nog wat kleine plugjes etc. |
|
|||
|
|||
Leuk project! , je hebt hem goed aangepakt! Ben benieuwd als ie af is! wat heb je voor verf bij de versnellingsbak gebruikt.
|
||||
|
||||
Dank je!
Gespoten met een knikkerbus van motip. Eerst 2x in de primer daarna 2x zwart en nu nog 2x blanke lak te gaan. |
|
||||
|
||||
Gisteren hier op het forum een nieuw interieur gekocht voor de golf.
Het betreft een set leren Recaro Classic C Idealsitz stoelen. Super blij met de aankoop! De stoelen kijk ik eerst van A tot Z na en komen met de tijd in de golf. Met dank aan Evert voor het koerier werk! Thnx mate! |
|
||||
|
||||
Mooie aankoop. Ik was net te laat
|
||||
|
||||
Dank je Jaap, toen ik de beginpost las heb ik gelijk een pb gedaan.
10 min later was de deal rond. |
|
|||
|
|||
Quote:
Echt een gaaf interieur! Met een beetje liefde ziet hij er weer piekfijn uit! |
|
||||
|
||||
Dank je Thom
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vandaag weer een bijna periode correcte goody gekocht:
De recaro's zijn net als de golf van '84 ben ik achter gekomen, helemaal periode correct dus |
|
||||
|
||||
superrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
||||
|
||||
Hier de recaro's in de vw folder
|