|
||||
|
||||
Quote:
Zeker(s) |
|
||||
|
||||
vandaag nog een setje velgen bij de buurman van David opgehaald
eigenlijk geen verandering alleen een andere et waarde |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
het zijn gewoon dezelfde Douwe alleen et35 in plaats van et25 nu nog zwart
maar worden denk ik wit de cruise bevalt super , echt heerlijk laatste update : een orgineel golf 1 td luchtfilterhuis gescoort, heerlijk stil weer in de cabine , geen geluid meer van een powerfilter ook leuk car of the month november 2013 op de site van caddy-club http://caddy-club.nl/cms/index.php?page=cotm Last edited by ewcaddymk1 : 03-11-2013 at 22:12. |
|
||||
|
||||
Nice Evert
|
||||
|
||||
Zeker nice, en verdiend ook!
|
|
||||
|
||||
Quote:
tanx maat |
|
||||
|
||||
Quote:
jep ,kreeg een link van je broer lekker rustig nu in de auto nu , geen gebrom meer |
|
||||
|
||||
enig idee???? is dit normaal
http://www.youtube.com/watch?v=IgtzDSP_Wtg |
|
||||
|
||||
Naar mijn mening zijn de schoepen vervuild en kan de N75 het niet bijbenen: turbo schoonmaken! |
|
||||
|
||||
probeer eens andere meter .dit gaat mij te veel openeer .
erg onstabiel |
|
||||
|
||||
Als ik het wist had ik het gezegd maar wens je wel veel succes met het vinden van het probleem.
En dat het hier na even mag duren voor dat de volgende komt
|
||||
|
||||
Quote:
ach is ook een beetje hobby......toch ik heb eerst alles vanavond even in de wd40 gespoten , gestart en een beetje met vacuumslangetje van de turbo lopen spelen toen kwam wel steeds meer beweging in dus morgen even een proefritje doen... ben benieuwd trouwens hij loopt wel als de brandweer nu.......als ie niet in de noodloop knalt |
|
||||
|
||||
Quote:
wd40 los jij het niet op zit binnen . die roet troep krijg je er zo niet uit zou hem effe uitelkaar trekken , goed schoonmaken ..egr afdoppen ben je van het prob aff |
|
||||
|
||||
vaandaag ben ik me rot geschrokken even doortrekken in z'n 3 en een knal in het vooronder .................ic buis eraf geknald met 1.7bar
zelfs de auto voor me zat in de spiegel te kijkenwat het was |
|
||||
|
||||
klemmen van de action tink
Quote:
|
|
||||
|
||||