|
||||
|
||||
yikes dat is wel jammer maar goed dat je het gezien hebt en komt wel goed iniedergeval succes ermee gozer!
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi he, hoe beter je je best doet, hoe meer je tegenkomt |
|
||||
|
||||
Quote:
tot nog toe valt het hard mee,dit is de enige plek die ik van te voren niet had gezien.de basis is echt knetterhard en tectylvrij,ideaal dus. weer lekker bezig geweest,eerst de gaatjes voor zijstrips en lijsten dichtgelast; andere kant,in de menie,hier is ook het stukje wielkas te zienj wat ik heb vervangen; oppervlakteroest van het achterpaneel afgetold en in de menie; heftruck erbij zodat ik makkelijker bij de bodem kan; heb de achteras,aluminium hitteschilden,uitlaathangers etc etc eronder weg en ben begonnen de bodem gedeeltelijk kaal te tollen,nu ga ik eerst even eten.
|
||||
|
||||
Netjes hoor
|
|
||||
|
||||
uitlaat al onder het turbo blokje gemaakt?
|
||||
|
||||
Nee is nog niet binnen....
|
||||
|
||||
Interessant topic om door te lezen ,en wat een mooie velgen krijgt de MK1
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het totaal plaatje en hoeveel paardjes er nu onder de motorkap zitten. Goed bezig Gerben |
|
||||
|
||||
thanx!
vanavond gezellig met ruurd verdergegaan,achterste gedeelte van de bodem en voorste wielkasten zijn roestvrij en staan in de hamerslag. the master@work; zo staat het er nu bij; ik heb bewust alleen de plekken waar roest zat en bij randen/overlappingen de originele kit weggehaald,omdat het nogal een klerewerk is,daarbij zie ik het nut niet om dit overnieuw te doen[heb wel hier en daar een 'monster' genomen,om te kijken of het wel echt roestvrij was] zaterdag wil ik de boel afkitten,en hoop volgende week de 'voetenbakken' dicht te lassen,dan kan daar de bodem ook klaargemaakt worden.
|
||||
|
||||
goed bezig!
mijn wielkuipen inderdaag ook enkelt de plekken gedaan die vroegen om wat werk het orignele lekker laten zitten.. wat zou nou feitelijk precies je plannen met de mk2?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mag ik vragen waarom je de gaatjes voor de lijsten hebt dicht gelast Gerben?
|
|
||||
|
||||
Quote:
het moet nog steeds een racer worden,voor de rest is er veel veranderd. zoals het nu staat;complete techniek van een Corrado incl Plus-onderstel.exterieur eighties tuning in RS-blauw en op 17'' Cup 1 velgen. interieur tja zoals een racer moet zijn. douwe,de gaatjes heb ik dichtgelast omdat ik de zijlijsten lelijk vind,die komen er dus niet meer op.
|
||||
|
||||
mooie plannen! ben benieuwd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik moet nou wel doorgaan met dit plan john,er is een complete corrado voor geslachtofferd en dat was me duur zat
|
||||
|
||||
Quote:
Quitting is never an option Wordt dit nu een vr6? Geblazen of? |
|
||||
|
||||
Nee atmo,maar wil er wel iets meer uithebben dan de 190 originele paardjes.nog even wat research doen op dat gebied,240 vind ik wel een leuk getal
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
ITB's
|
|
||||
|
||||
Haha ja als er al een C voor gesloopt is..
Kan je je indd beter aan het plan houden
|
||||
|
||||
Quote:
red je zonder itb's ook wel joram
|
||||
|
||||
|