|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
ik erger me vreselijk aan engelse topics heel irritant om te lezen zeker als het over technische zaken gaat. Dus spreek je geen Nederlands laat iemand het dan vertalen voor je
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zijn het geen Internationale topics meer Ze zijn niet voor niets in het engels geschreven.
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien het internationale gedeelte van het forum gewoon links laten liggen dan? Ik bedoel, als je geen engels kunt ga je het toch gewoon niet lezen?
|
|||
|
|||
waarom zou je dat dan willen? als ik op een duitse site kijk bijv gtigolf.de zie ik ook geen letter engels we rijden toch geen austins mijn duits is 10x beter dan dat k engels dus voor mij 1 grote ergernis
|
|
|||
|
|||
ik kijk niet in het internationale topic hoor
|
|
|||
|
|||
neem het topic van Marcki ofzo over die caddy met abf motor
|
|
||||
|
||||
Zo staat het op de homepage;
Nederlands Dutch-speaking chapter International English-speaking chapter Lijkt me toch duidelijk, dus je irriteert je aan mensen die engels typen in het engelstalig gedeelte van het forum?
|
||||
|
||||
Dit topic bedoel je?:
Volksforum.com > International > Technical > Watercooled projects iHaul - '84 Caddy with ITB'ed ABF Staat gewoon in internationaal
|
|||
|
|||
Quote:
die reactie's komen meerendeel van de collega crewmembers van Stijn en die 3 internationale medeforummers moeten ook wat te lezen hebben Patrick Last edited by HannoverEdition : 21-12-2011 at 17:52. |
|
|||
|
|||
ok guido ik heb waarschijnlijk een probleem met mijn instelling ofzo, want kan ook geen nieuw topic openen al zolang ik op dit forum zit
|
|
|||
|
|||
ik zie nu hoe dat wel kan ineens kan ik eea wel openen.??? beter laat dan nooit. ik had altijd alles door elkaar staan
|
|
|||
|
|||
Als hier geen engels gesproken zou worden zou het hier wel Volksforum.nl zijn. Dat je beter duits spreekt i.p.v. engels is best, maar het merendeel van de nederlandsers spreekt beter engels als duits...
|
||||
|
||||
que?
|
||||
|
||||
Quote:
met je postcount in ieder geval niet,die gaat op deze manier als een 16v-g60...... on-topic;mensen die via de VID doorkrijgen dat er 'snachts kans is op vorst aan de grond' en meteen besluiten om als een dolle in de ankers te gaan.want tja de nacht begint immers om half 6 s'middags,dus we gaan gewoon met z'n allen 30km te langzaam rijden.......
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
sorry kon het niet laten
|
||||
|
||||
Haha .. mooi ook om te zien dat telkens als de deur op een kier staat, alle hielenlikkers even hun graantje mee moeten pikken.
Heel volwassen met z'n allen, en dan worden de woorden 'klein kind' nog wel in de mond genomen.. werkt op m'n lachspieren Anyhow .. ergernis; dat er altijd wel een update is voor 1 van je apps, je blijft aan de gang.