|
||||
|
||||
..maar heb je mijn borbet's dan niet meer? 13" is te klein!
Je had de velgen van de Jetta moeten houden, qua ruil-deal. Hij valt me nog mee, voor wat ik in de advertentie las/zag.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
meeste is met een spuitbus structuur verf te verhelpen zie ik?goed bezig!
|
||||
|
||||
Quote:
Borbets waren te krom om banden te investeren dus die zijn onder een sloper gegaan en daarvan heb ik de 13" 5 spaaks van gehouden. Dit is maar tijdelijk komen vast wel een paar mooie 15 ers voor in de plaats. Voor de rest valt ie ind. wel mee en rijdt erg goed
|
||||
|
||||
Met mooi weer krijgn we mooie foto's, hij is helemaal niet verkeerd.
|
||||
|
||||
Ik vind 'm ook best mooi zo, maar toch ff wat OPBOUWENDE KRITIEK:
het enige dat ècht verkeerd is, zijn de tè kleine velgen... + -ik zie twee antenne's, waarvan 1 met een knik» weg daarmee! -groene GTI-badges aan de zijkant» snel rood maken! -zijn die spiegels ongespoten?» LC4V erop! -je mist dorpelkapjes» ik heb er nog wel één voor je... verder: is je fandI-interieur een beetje netjes en heb je alle Fire and Ice-logo's rondom en ook op je asbak? ...en hopelijk rijdt-ie lekker soepel en vlot, zoals een PF hoort te doen!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Allemaal waar maar geloof me , komt goed.
Heb nu het standaard staal erop zitten voor het comfort. Heb al een bod gedaan op estorils Ga eerst remblokken bestellen voor en achter rondom. Dan moet ik de toeter aan de praat krijgen, daarna de gti logo,s op de deur weer rood zien te krijgen. Vervolgens is de dakspoiler ook nog groen maar die zit door het raam geschroefd Dus daar wil ik een andete voor zoeken. Daarna ga ik me bezig houden met verf en velgen. Interieur is best redelijk maar wel instapschade, dat is dicht geplakt. Logo,s zijn allemaal compleet.... Kwa prestaties hoef ik niet zo veel te zeggen denk ik, Gti 1.8 8v is mijn favoriet, lekkerder dan 16v.........
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 04-05-2012 at 20:56. |
|
||||
|
||||
die rode logo's op de deur zijn nog nieuw te verkrijgen en zijn niet zo duur dacht ik
|
|||
|
|||
ik heb nog stof liggen voor een stoel . gratis af te halen
liggen ook nog een achterbank en deurpaneeltjes voor een F&I rode logo''s heb ik ook nog wel ergens denk ik |
|
||||
|
||||
als ik het zo 'hoor' wordt het deze keer een ècht project, Mario.
neem voor alles lekker de tijd en maak 'm mooi! [vooral zo dóórgaan !!!] PS: als je de stof van Alberto neemt, help ik je evt. met het vervangen; ik heb dat al eerder gedaan...
|
||||
|
||||
Bedankt voor de positiefe reacties.
Klinkt leuk allemaal, heb geen haast deze keer. Blijf er voorlopig lekker mee sturen en verbeteren waar nodig. @alberto: als ik je de verzendkosten betaal kan je me wat toesturen?
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 06-05-2012 at 16:43. |
|
||||
|
||||
Zo mooi weer vandaag en ik heb nachtdienst dus...... Gti logo,s rood , dakspoiler zwart , toeter werkend gemaakt. wat een prutsers heb je erbij zeg, originele toeter had een draadbreuk dus maar een toeter erbij plakken en draden splitsen niet dus; originele bedrading gerepareerd en de normale toeter doet het weer. Remblokken zijn besteld, meteen maar voor en achter, is toch een vrij belangrijk onderdeel. tja , die wielen he.....
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo, gister middag werden de remblokken bezorgd.
Altijd leuk, iets nieuws voor de auto Meteen de achterste vervangen dat was hard nodig, er kwam al wat schaaf geluid uit de achter kant. De voorste zijn nog niet echt noodzakelijk maar doe ze toch maar. Verder kan ik geen APK punten vinden of bedenken die nog zouden moeten. Tijd voor het uiterlijke gedeelte, daar valt nog genoeg te doen. Denk dat ik maar een andere voorbumper ga zoeken want de huidige us niet veel meer. Wordt vervolgd...
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 10-05-2012 at 05:40. |
|
||||
|
||||
goed bezig mario, fire and ice love zijn je ruitenwissers nog goed zou afkeur kunnen zijn ? rode logos had ik nieuw voor 20 euro anders heb ik nog wel een setje over voor je ..
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 10-05-2012 at 22:40. |
|
||||
|
||||
Blokken voor ook gemonteerd , remt weer nieuw.
onderweg naar het werk beetje gestotter en onregelmatig lopen. terugweg naar huis, pech onderweg, 3 x uitgevallen, eerst nog een parkeerhave in gedoken en toen toch maar doorgerold tot thuis. vanmiddag maar eens gekeken wat er kon zijn, laag in de toeren alles prima maar bij een beetje gas soms wegvallen. Alle cruciale onderdelen gecontroleerd en wat blijkt, verdeelkap en rotor kompleet op versleten en uiteindelijk het palletje van de rotor afgebroken. morgen maar even nieuwe scoren
|
||||
|
||||
Dat is het leuke van een mk2, het kost nooit écht veel geld
|
|
||||
|
||||
Zo was dat nodig of nie loopt weer als een naaimachine...
|
||||
|
||||
Quote:
Super Mario!
|
|
||||
|
||||
was zeker nodig, tjeetje
|
||||
|
||||
omg; lekker simpel weer opgelost