![]() |
|
|||
|
|||
![]() kijk nou gaat het goed komen!! nog ander mooi nieuws gehoord?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mag best effe naar de volgende pagine gequote worden. ![]() Mooie spulletjes hoor. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel pk wil je eigenlijk hebben? Wat is je minimale streven?
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoop tussen de 500 en 600pk uit te komen op vortex rijdt een jongen met bijna zelfde set up en draaid 637,7pk alleen hij heeft geen groter kleppen en geen itb's erop staan maar liever iets minder met mooi curve als dat hij op zijn teentjes draaid
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Kiek um goan die Corne! G0dnondeju man, word echt een mega-motortje zo te zien, geen mooier geluid dan de 5-cilinders
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geweldig project
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2010 gaat zowiezo nie meer lukken denk ik maar deze zaterdag ging je wel hard aan het werk of droomde je dat.. doorn roosberty gruwelijk natte droom over die kleffe wastgate die waginale scheetjes liet dan tegen mijn zeggen dat ik het makkelijk moet halen. dan zal dat bij jouw ook wel lukken denk. bedankt voor de carterontluchting en de orginele poeli toch wel sportief ondanks dat je al weet dat ik je straks helemaal zoek rij mee de rallye ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hahah had het zelf helemaal niet gezien
![]() heb me net effe kwaad gemaakt en de TOR uit elkaar gegooit moet morgen alleen de krukas nog effe eruit wippen heb 1 dop niet in het assortiment en johan lag al vast geplakt in bed ![]() dus morgen maar weer verder anders wordt worthesee 2009 helemaal niks ![]() oja denk niet dat je me schijt rijdt heb je een pouli mee gegeven die 20mm groter is als orgineel,en de carter ontluchting heb ik dicht gekit ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nou dus eindelijk kan je een beetje verder tobben
ben benieuwd |
|
||||
|
||||
![]() He knakworst, schiet het een beetje op daar.
Wordt ook wel weer tijd voor een paar pics en succes met de verdere verbouwing. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb er al meer als een week niks aan gedaan ![]() wacht op ronnie dat hij hem effe boort dan kan ik weer verder (goed excuus) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het zijn ook altijd dezelfde figuren waar je op moet wachten..... ![]() He kneus je koffie is inmiddels koud ![]()
|
|||
|
|||
![]() hey corne bedankt voor de info alvast, het gaat niet om mijn eigen mk1 20vt maar om een kale kas die we nog hebben staan, daar moet de tfsi met 4x4 in/onder komen.
maar misschien word het toch een gewone s3 of tt 225pk 20vt motor. kwa vermogen scheeld het bijna niks en word het wel aardig makkelijker van. teminste zoals jij het zegt. thanks en ik spreek je gr stefan |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja maar sjonnie regeld dat wel hoor ![]() enuuu ja die koffie ![]() ![]() zal snel is aan rijden ron anders weet ik straks de weg niet meer ![]()
|
|||
|
|||
![]() en corne alweer verder?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
niet veel aangedaan de laatste tijd ... ben met mijn nieuwe remmen bezig degene die mijn spruitstuk zal maken had ook nog geen tijd .....daarna kan ik pas weer verder alles pas maken en motor ruimte spuiten als hij voorde kerst geen tijd heb dan ga ik een andere oplossing zoeken want hier door loopt alles gewoon uit en wordt de deadline te krap....
|
||||
|
||||
![]() Als ik het goed begrijp wordt het een 5 in lijn,maar wordt dat niet krap in een golf 2 voorkant?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoezo krap aan de voorkant ![]() ![]() pagina 26 staan foto,s ![]()
|
|||
|
|||
![]() blijft toch weer bezig die jonguhhhh
wordt weer super dik echt een nekketrekker .. |