|
||||
|
||||
In tegenstelling tot eerdere berichten, is de 1800 golf 1 gti pirelli van otto wel voorzien van een zwarte sticker rondom de achterklep.
|
||||
|
||||
gisteren weer een mooi gedetaileerd model gescoord.
golf 2 CL van Norev
|
||||
|
||||
Vandaag uit verveling maar weer begonnen aan de modellen.
Andere wielen onder de mk3 (thks Daan) Moet eigenlijk nog wat omlaag. Maar dit model was me iets te duur op er de dremel in te zetten. Ook de t1 bus verlaagd en andere wielen. Eerst had ik de bumpers eraf voor de racey look, maar toch maar terug gezet. Hier de 2 t1's die ik heb aangepakt |
|
||||
|
||||
Heb je al een model van de inca??
|
||||
|
||||
nee ik wou dat die er was in 1:18
ik heb er wel een van een caddy 1:87 van herpa |
|
||||
|
||||
Hierbij mijn laatste aanwinst en nu heb ik ze volgens mij allemaal van VITESSE.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, mooi... Welke schaal ? |
|
||||
|
||||
Netjes Rene
@ Erik. ik denk 1:18 |
|
|||
|
|||
Donders hier staan mooie modellen bij ik kom nog maar net kijken maar met 50 modellen ben ik al mooi op weg maarja ben ook nog maar 16 ,
De vitesse moddellen zijn idd 1:18 en steeds moeilijker te krijgen. Ik zal van de week wel foto's van mijn auto's plaatsen want heb dat nog steeds niet onder de knie |
|
||||
|
||||
Quote:
schaal 1/18
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom hoop ik dat ik ze nu allemaal heb. 3 x GTI en 4 x LS.
|
||||
|
||||
Ik snap die hogere prijzen voor Vitesse t.o.v. van Sunstar niet. Modellen zijn echt exact hetzelfde.
|
|||
|
|||
De carbio's hebben nog idiotere prijzen, en hou de eerste golf 2 modellen van otto mobile maar eens in de gaten dat gaat nergens meer over
de vitesse ben je idd mooi mee op weg maar heb je de cabrio's van sunstar ook al>? en de gti's Ik ben nou met de otto serie bezig vandaag weer 200 euro overgemaakt en geloof me dat doet zeer maar dat vergeet ik wel weer |
|
||||
|
||||
Op pagina 18 van dit topic. Even onder mijn naam kijken en daar staan mijn andere golfjes en de rest.
|
|||
|
|||
Quote:
Ohh ik wil ook hebben, ik zal even foto's gaan maken van mijn verzameling krijg volgende week 2 modellen van otto erbij , als ik kwa otto mobile modellen weer bij ben ga ik op zoek naar de vitesse,solido en sun star modellen word alleen nog een hele opgave om de cabrio's allemaal te krijgen |
|
||||
|
||||
Ik kwam deze site toevallig tegen. http://members.chello.nl/m.boutsma/schaalmod.html
Dus je mag nog even.
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 30-08-2012 at 19:28. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb je niets anders te doen Dennis??
|
||||