|
||||
|
||||
Ik lees dit topic zo graag
Love it |
|
||||
|
||||
mooie ombouw set
zou de voor het gezicht inderdaad al een heel verschil zijn mooie vorderingen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ik zag laatst al zoiets op een plaatje en dacht al welke gek plaats er nou 2 klauwen op maar is dus puur voor de handrem.
Leuke upgrade trouwens
|
|||
|
|||
Je zou natuurlijk ook vor een hydraulische handrem kunnen gaan
|
|
|||
|
|||
Deze setup moet alleen goed werken als je MARK20/MK20 ABS hebt,
hoe kom je daar achter?
|
|||
|
|||
Quote:
Mark20 : Aansluitingen van de remleidingen op de kop van de ABS blok, dus richting wagenfront (aan rembekrachtiger & hoofdremcilinder) Als de aansluitingen zijdelings staan (dus richting de spatborden) heb je de oudere Mark04. Deze heeft ook nog een verdeler op de achteras, bij de 20 is deze vervallen. Nog een verschil is de sturing, dit is geintegreerd in de unit bij de 20, Bij de 04 zit er nog een losse stuurdoos aan de voeten van de passagier.
|
|||
|
|||
Bedankt , ik zal s even kijken als het apparaat weer thuis is, want zou het bij god niet weten , hahah
|
|||
|
|||
Heb dus gewoon MARK04 abs, maargoed dan zijn er nog wel wat andere mogelijkheden.
Denk er nog even een paar dagen over na, ombouw van turbo etc kost ook weer genoeg. Paulus,is even goed bezig geweest met de intercooler en de voorbumper, heeft het zover voorelkaar gekregen dat nu zelf de "vinnetjes" ook kunnen blijven zitten. E92 M3 motorkap vents zitten op hun plek, klikken er gewoon in net zoals oem, zijn overigens ook oem Bmw. Had 2 sets blauwe Venair siliconen waterslangen liggen, waarvan 1 voor Paulus was voor bewezen moeite en de andere voor mezelf, heb gisteren de mijne aan Douwe verkocht omdat ik toevallig via via tegen een nieuwe gele set ben aangehuppeld. Past straks goed bij de gele rolkooi en gele remmerij Hopelijk gaan we Woensdag iets van kleur zien, want begin nu wel heel erg benieuwd te worden, maar 1 ding, hij staat bij een vakman!
|
|||
|
|||
allemaal weer heel netjes!
|
|
||||
|
||||
Zeer gaaf allemaal!!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Paul mooie kleuren combo's
|
|
|||
|
|||
Ben heul benieuwd hoe ie eruit komt te zien!
|
||||
|
||||
Lekker zeg!
hey wat doen al die VWF mensen op het VF?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Word hier altijd maar beter en beter!
|
|
|||
|
|||
Mooi hoor Paul, hier ook maar even een account aangemaakt.. Zal me straks nog ff voorstellen :-)
|
|
||||
|
||||
ik heb 1.5 jaar terug ook een topic aangemaakt op vw forum, maar daar verdwijnen steeds mijn foto's na het uploaden dus bye bye, geen zin in en heleboel werk voor niks
|
|
||||
|
||||
Quote:
because haters gonna hate lekker bezig Paul sta die al in kleur |
|
|||
|
|||
Nee nog niet .. Ga min best doen om morgen wat in de kleur te zetten als mijn werk geen roet int eten gaat gooien
Zal hier binnenkort ook eens een topic gaan aanmaken als ik een zondagje niks te doen heb |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja en vergeet dan gelijk s even niet om wat fotos te schieten pikomhoog heb straks 9 fotos van een complete respray