|
||||
|
||||
10 sec geleden een grijze kever met koffers op het dak,
Zag hem door het raam voorbij flitsen. Erik. |
|
|||
|
|||
Quote:
jah sorry voor de anti groet,maar moest goed op de weg letten en had zo snel niet in de gaten dat jij het was,passat staat er knap voor trouwens |
|
||||
|
||||
Gister op de terugweg van texel op de A32 gespot:
Ebut met zn blauwe mk2 gevaarte ter hoogte van de afslag wolvega En deze mk2 ter hoogte van meppel
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb ik jou compleet gemist ben ik bang... kwam je me tegemoet?
|
||||
|
||||
ja ik kwam je tegemoet, maar ik zat bij een vriend van me achter een nissan qasqai. Dus het is niet raar dat je me niet gezien hebt
*edit* zie net op de portal dat je jarig bent, gefeliciteerd man. Of lokwinkske ofzo zeggen jullie daar toch?
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor Daily: Passat variant GTE - JD Engineered Last edited by Mice : 13-09-2010 at 11:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
is dat niet die van Ruuds VW Shop? (of verkocht?) tenminste ik meen dat ik die vaker in Someren ofzo zag staan.
|
||||
|
||||
Dat was die van Ruuds VW Shop die heeft hem verkocht en is volgens mij inmiddels weer eens verkocht of staat iig te koop.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lokwinske inderdaad, en dankjewel En heb je inderdaad niet gezien
|
||||
|
||||
Vanochtend Alberto in Rotterdam, Toyota's lossen.
|
||||
|
||||
Woensdag 15-09 rond 1900 uur, Knights Industries Two Thousand gespot in Heerlen, in de buurt van Heksenberg.
Inclusief scanner.
|
||||
|
||||
vamorgen 10 voor hele heeele laage rood achtiche kever die burgum inreed
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=996936
|
||||
|
||||
dat is um ja mooi ding
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik kwam dat ding laatst ook tegen op een meeting. wel gaaf als je dat dan ziet en het is eens wat anders dan t A-team of de General Lee.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er zo nu en dan al eens eentje zien staat op meetings, maar om zo'n ding opeens op je af te zien rijden is toch weer heel wat anders. Heel gaaf! En dat geluid toen ie langskwam!
|
||||
|
||||
reed ie niet in silent-mode dan?
|
|
|||
|
|||
vanmiddag aan de geuselt in maastricht. Een donkere blauwe heel erg lage golf 2 met gepolijste pirelli wielen eronder.... duimpje omhoog. Iemand van hier????
|
|
||||
|
||||
Klaas (www.ijsbus.nl) met z'n T2 promobus, reclame erop voor de VriendeprIJSweken van VolksWagen Bedrijfswagens.
Vanmiddag op de A7 bij Heerenveen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ik moet eens wat beter opletten.
Half uur geleden tussen Quatrebras en Veenwouden, zag ik net op het laatste moment een Derby voorbij rijden. En een minuutje later bij de stoplichten een Bora (dacht ik ) daar nog wel even naar gezwaaid. Reed zelf in een blauwe Derby met zwarte motorkap. Last edited by jelger : 17-09-2010 at 14:12. |