|
|||
|
|||
Gisteren bij Aalsmeer zo rond 14.00 uur:
T1 ENKA, low, met huif. Safari ramen, open want daar was het weer voor! Kleurtje: donkergijs. Zag er goed uit!
|
||||
|
||||
Matthijs de Graaf (of zijn vriendin) gisteravond in Hilversum
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond de klok van 14:50 een cabby die verdacht veel op die van Christiaan leek op de A50 tussen Eindhoven en Veghel richting Veghel.
|
|
||||
|
||||
Gisteren in Beringe:
Een goude Golf 1 met dubbele koplampen. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de Zuidelijke rondweg te Breda net voor 17:00 uur een lage groene golf 3 variant, met een matte motorkap of slecht gewassen. ;-)
|
|
||||
|
||||
Als het net na 17.30 was zou ik het geweest kunnen zijn... Groen klopt, mat zwarte motorkap klopt en slecht gewassen ook Toevallig nog een vento front en wielen in kleur ook?
|
||||
|
||||
Quote:
Was inderdaad net na 17:30 uur.... was daar om 17:00 en 17:30 vento front ook check! Wielen in donkere kleur ook check! En volgens mij had je jeuk aan je neus! |
|
||||
|
||||
Heb jou ff gemist dan, was jij undercover zeker? Wielen zijn in kleur van de auto, maar dus ook vies Zou ook zomaar kunnen, was nogal klaar met werken zeg maar :-s
|
||||
|
||||
Evil ook weer eens gespot op de Boeimeersingel in Breda...
|
||||
|
||||
Quote:
Jij weer in de 205? |
|
||||
|
||||
Yep... Stond op de stoep te wachten tot het rijtje waar jij in reed voorbij was (net m'n dochtertje van de opvang opgehaald). Nog even 2x geseind toen je voorbij reed, maar volgens mij zag je dat niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was inderdaad undercover (Volvo V40 T4). De Golf 1 komt alleen met mooi weer of meetings buiten. Je wagen ziet er in ieder geval wel erg geslaagd uit, heb je goed gedaan! |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal de volgende keer beter opletten dan...Thnx Nu alleen die matzwarte kap nog een keer in kleur
|
||||
|
||||
Op NU.nl, trieste zaak!
|
||||
|
||||
Zonde!
|
|||
|
|||
damnit een gt3 rs. Onderdelen anyone?:P
|
||||
|
||||
Vanmiddag op een parkeerplaats (ESSO) langs de A2, Maastricht richting Eindhoven een lage golf 3, FD-FH-**.
En vanmiddag in Roermond een Golf 1 met aanhanger, **-SR-**.
|
||||
|
||||
Laatst in omgeving Tiel: knalroze Golf 2 met flinke spoiler en ook nog een playboy sticker op de achterruit....
|
||||
|
||||
Zaterdagmiddag in Arnhem rond 17.10 - 17.15, langs Sonsbeek park een goed verlaagde T1, tweetone gespoten, lichtblauw / donkerblauw.
Mooi ding En in Bennekom , zaterdag avond op de parkeerplaats van de C1000, een blauwe lage caddy op BBS RS(of M)-en, met glimmende randjes... Vaker gezien, maar waar die vandaan komt ?