|
|||
|
|||
Ja die Oliver weet wel hoe die plaatjes moet schieten
|
||||
|
||||
Quote:
Ja!
|
|||
|
|||
Echt bouwen Misha of alleen andere wielen en schroefset ?
En gaat de 4 weg of erbij houden ?
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Tja geen idee? misschien een ''look a like'' Is nl ook geen Limited. idd oud type deuren,(volgens mij ook nog 3 drs!) geen US voorbumper,stof interieur,geen schuifdak,en geen 2 sleepogen desondanks wel een leuke MkII en mooie actiefoto |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad! wauw wat een mooie foto's van jou MkII Jacky |
|
||||
|
||||
Quote:
De 4 blijft..
|
||||
|
||||
Allicht blijft die, dagelijks 130km ga ik niet in een mk2 doen als ik een mk4 tdi op air heb.
84'er GTI moet je niet verbouwen, maar in ere houden.. oftewel verlagen en wielen ja Bouwen doen ze bij de fabriek
|
|||
|
|||
Andere wielen en verlagen noem ik niet bouwen
Misschien nieuw laklaagje wel oem voor zon auto. En interieur wat aanpassen is nooit erg. Voor de rest lekker retro houden omdat het wel wat speciaals is een 84er Gti.
|
|||
|
|||
Als het ff kan Rick dan graag.
Maar neem aan dat je weet wat ik bedoel toch.
|
||||
|
||||
Bouwen, tjoenen, opvoeren, mooi maken, stylen, aanpassen, etc.. wat je wil, voor mij is het allemaal hetzelfde.
Overigens is het interieur wat ik erin heb is schaarser dan bv Recaro's, dus daar gaat mooi niks mee gebeuren..
|
||||
|
||||
Quote:
hoe is deze foto gemaakt? vanaf een scooter ofzo? Andere foto's zijn ook echt top! dikke foto's! dikke auto!
|
||||
|
||||
[QUOTE=BobbyEdition1]SPAM!! QUOTE]
prachtige foto's! ..is dit puur met daglicht of ook nog andere lichtbronnen? (als ik zo brutaal mag zijn)
|
|||
|
|||
Natuurlijk mag je dat vragen
Ook met andere lichtbronnen!!
|
|||
|
|||
@hannover edition! Idd nogal wat kenmerken haha! Maar dat een limited 2 sleepogen heeft wist ik eigenlijk niet
|
|||
|
|||
Quote:
Weer wat geleerd Bram,zijn nog meer ''kenmerken'' hoor vwb die sleepogen,kijk maar goed,deze stond afgelopen zaterdag in Well tijdens Volksdub gr; Guido Last edited by HannoverEdition : 12-07-2011 at 17:44. |
|
|||
|
|||
Dit zijn mijn oude MKII's.
Foto van mijn Jetta 20VT volgen nog wat ik krijg ze er nu niet op. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja zag het ja! Te gek eigenlijk! Wat voor kleine details heeft ie nog meer dan? Behalve natuurlijk de dingen die opvallen!
|
|||
|
|||
ziet er toch niet uit zo met die bandjes
|