|
||||
|
||||
neuj!
|
||||
|
||||
Nice Gerben !!!
|
|||
|
|||
hoord super gerben fluit mooi.
|
||||
|
||||
Nice en idd leuke fluit
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
leuk brultorretje
|
||||
|
||||
Quote:
hoeft ook niet meer,heb net de downpipe verlengd tot waar normaal de kat zit zegmaar,en toen was ik er zat van en heb net een powersprint groep a rvs catback systeem besteld.voor die centen kan ik niet gaan lopen klooien,en het ziet er 1000x netter uit dan. ben maar verder gegaan aan de binnenkant,dash weer in elkaar en nieuw stuurtje erin.morgen 2 stukjes dorpel lassen,kriksteunen zijn helemaal verkracht dus las ik nieuw in. iedereen bedankt voor de comments!
|
||||
|
||||
Nice gerben
|
|
||||
|
||||
even bewijs dat ik wel degelijk aan de g60 bezig benhet laswerk schiet al lekker op.
moet zeggen,je kunt het beter zo doen,dan ga je elke keer vol goede zin heen.
|
||||
|
||||
goed bezig!
Blijft dat luchtfilter trouwens? Kan wel eens funest voor je turbo zijn namelijk.. |
|
||||
|
||||
Quote:
hoe bedoel je?je denkt dat ie niet genoeg filtert?
|
|||
|
|||
Quote:
kijk gaat de goede kant op
|
||||
|
||||
Nice gerben moet nog 2 weken dan heb ik ook vakantie kan ik wel ff keer komen helpen
|
|
||||
|
||||
goed bezig
en die rolbeugel achterin mag ik ook graag zien met beetje vermogen is dat wel goede aanrader succes
|
||||
|
||||
Quote:
yup |
|
||||
|
||||
thanx jongens,@arjan,ik moet bijna weer aan het werk,dus dat gaat hem nog niet echt worden,dan worden het weer de standaard maandagavond
Quote:
is een complete kooi,de voorkant is uitneembaar ivm dash. Quote:
ben er niet zo bang voor
|
|||
|
|||
goed bezig Gerben, respect voor al dat spaghetti-werk. Draadjes is voor mij niet weggelegd!
Ziet er wel super uit zo! Gauw de remmen eronder knallen en testen die hap!
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik zie hoe je die ander aanpakt weet ik zeker dat dit ook een toppertje wordt!!! Ga ik volgen die powersprint is een goede keuze |
|
||||
|
||||
verder gegaan onder de motorkap,dat is nu klaar,alle overbodige beugels zijn weg,stukje schokbrekertoren gelast,accusteun verwijderd[zat ook een gat onder] en de kacheldoorvoer dichtgelast.wilde eerst alle gaten waar ik niet zeker het doel van wist dichtlassen en dan met opbouwen nieuwe maken,maar omdat ik veel zelf moet fabrieken kan dat net zo goed op bestaande gaten.de rest word dus afgedopt met originele rubber stoppen
[gewicht] verder gegaan aan het achterpaneel,was flink rot,eerst maar eens ruim uitgezaagd; randje erachter hersteld,en een stuk achterpaneel wat ik van de oude kas had bewaard op maat en erin; toen de wielkastrand RA hersteld,nieuw randje ingelast,helaas geen foto van. tijdens het wegkrabben van de kit rond het achterpaneel kwam ik een rot plekje tegen,dus maar even een luikje gemaakt,blijkt dit achter te zitten dus nog iets werk erbij.....
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 08-08-2012 at 13:59. |