|
||||
|
||||
Quote:
Ben al regelmatig foto`s van mij tegengekomen op marktplaats...ook foto`s van ex-auto`s....of foto`s van mij die later weer bewerkt zijn door een ander....ik maak me er niet zo druk om hoor...iedereen kan erbij en mag er van mij ook bij, daar ontkom je niet aan als je ze op `t www zet. ook al zijn sommige erg mooi, `t zijn maar foto`s....al denken sommige hobby`isten dat ze kunst hebben als ze hun handtekening eronder hebben staan... Al die drukte om een fotootje....zet ze dan niet online.
|
||||
|
||||
Mensen die een hoop bravour maken over iets waarvan ze het punt totaal missen ..
|
||||
|
||||
Quote:
Misha, ik mis je punt, leg eens uit |
|
||||
|
||||
Dan is het waarschijnlijk voor jou niet relevant
|
||||
|
||||
ergenis: doorgewinterde volksforum spammers die onbegrijpelijke uitspraken posten.
|
|
||||
|
||||
Blijft lastig.. die Nederlandse taal
Heb er ook nog 1.. lui die het ergernissentopic (tevergeefs) gebruiken om de lolbroek uit te hangen.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dan gebasseerd op een ander onderwerp hier, in een ander topic
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Gebeurt zo vaak.. algemene ergernis
|
|||
|
|||
ben wel een beetje klaar met de ''mischaergenis'' maak anders even een topic daarover aan jongens
terug waar een ''echte'' ergenis: Mensen die géén richting aan geven op een minirotonde! vanmiddag reed ik ook weer achter zo'n Volvo V70 waar geen richtingaanwijzer opzat......tr*t..... |
|
||||
|
||||
60 rijden waar je 80 mag en dan gaan remmen als je te dicht bijkomt, heel fijn.
|
|
||||
|
||||
Mensen die mijn naam fout spellen..
|
||||
|
||||
Mensen die op het laatste moment toch nog ff naar links komen en dan vervolgens het gas loslaten om met 90 a 100 km/h in te halen.
Mensen die rechts voorbij komen en zich ertussen proppen omdat ze simpelweg niet achter een "bus" willen zitten en zodra het vrij baan wordt zijn dat degene die niet doorrijden Vrachtwagens die zonder knipperlicht het hele span ineens naar links gooien (vooral container vervoerders) levensgevaarlijk Prius rijders en alle andere morale reetridders die op links rijden precies 100, 120 of 130 km/h en niet aan de kant gaan voor je "want je mag toch niet harder" van oom agent. Mensen die tijdens drukte zitten te smsen, mailen, krant lezen behalve opletten op het verkeer, gewoon doorrijden en aansluiten 1,5km afstand houden is echt niet nodig Zo dat was het voor vandaag
|
|||
|
|||
Quote:
Bam!!! +1 |
|
||||
|
||||
Och och, vrouwe spuit elf komt ook nog even om de hoek kijken.. over ergernissen gesproken.
|
|||
|
|||
Ik denk dat jij de grootste ergernis bent die er rondloopt.
Klein kind die alles denkt te weten. Bah om te kotsen |
|
||||
|
||||
Goed.........
Ik stel voor dat jullie verdere liefkozingen via PB of mail/tel. doen en hier de leden buiten te houden, persoonlijke aanval....zucht... Last edited by sixpack : 20-12-2011 at 20:48. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hij/Het houdt maar niet op he |
|
||||
|
||||
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Ik gun de tegenpartij de winst wel
|
|
|||
|
|||
Quote:
good posting!