|
||||
|
||||
Gisteren weer wat verder gekomen, de steuntjes maken was wel even geklooi. Op de werkbank paste het prima maar in de auto wilde het voor geen meter. Bleek dat de rempotjes in de weg zaten, deze dus maar verplaatst.het moet allemaal nog netjes vast, maar het begint er op te lijken!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Supper!!
|
|
||||
|
||||
Mooi mooi nu nog bruinen ruiten en knipper hendels
|
||||
|
||||
Zijn er dunne bruine mfa hendels Peter? Ruitslingers zijn bruin bij mij.
|
||||
|
||||
`Met MFA weet ik eigenlijk nie ben bang van niet ik heb ze wel in het bruin heb dan ook geen MFA.
Raamslingers das lastig te vinden hoor zat al in de US maar ook daar niet te krijgen komen nu 2 bruinen van een MK2 mijn kant op. Hoort niet maar dan heb ik ieder geval wat
|
||||
|
||||
Optijd klaar voor Volksdub?
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk anders help ik hem wel een handje
|
||||
|
||||
Ja, is zeker wel klaar voor Volksdub, interieur er weer netjes in bouwen en nwe brandstofleiding, dan is het klaar voor deze winter.
|
||||
|
||||
Quote:
Gezellig! |
|
||||
|
||||
De boel weer netjes dichtgebouwd, ik ben er blij mee! Voor de voorkant heb ik een nieuwe bumper gescoord, nu nog een achterbumper zien te vinden. Logotje er ook maar weer afgehaald.
|
||||
|
||||
Nice, Porsche stuur staat m ook goed trouwens!
|
|
||||
|
||||
Wat voor koplampen zijn dat? Ziet er wel cool uit
|
|||
|
|||
Weer een super detail Tjeerd! Blijft een heerlijke Jetta!
|
|
||||
|
||||
Thanks!
Koplampen zijn gewoon de orginele, maar dan met xenonlenzen er in gebouwd.
|
|||
|
|||
Vet ding, koplampen ook super
|
||||
|
||||
erg nette update's weer. blijft altijd een heerlijk dikke jetta
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Dank!
Gisteren kwam ook een langverwacht pakketje binnen met de branstofleiding Kan dat er ook weer aan; ik had staalomvlochten leiding met een oranje randje Maar vond dit tocht niet echt mooi staan. Ga de boe mooi aansluiten met de zwarte koppelingetjes.
|
||||
|
||||
Bekende voorbumper
|
||||
|
||||
Jep, thanks nog!
Ik vind het leuk om details te veranderen; Dashboardkastje kan nu in stijl afgesloten worden! (Voor de oplettenden;'ik had inderdaad al een knopje met logo, nu echter een originele met het slotje er achter)