|
||||
|
||||
Quote:
Dat is de Rocco van Peter Moorthamer uit Biervliet.
|
|||
|
|||
VWLeusden GESPOT
Vandaag Gespot VW leusden met die mooie A3 Velgen
gespot op het parkeerterrein van PON leusden mijn auto stond naast die van jou Bordeaux Vento. de Wielen ZIEN er GOED uit onder de Twee. had ik ze niet verkopen of zo |
|
||||
|
||||
Ik zag je Vento idd staan, herkende hem ook.
|
||||
|
||||
Het lijkt er op zo te zien dat ik nog niet gespot ben
|
|||
|
|||
Quote:
ik was ff aan het kijken naar de a3 tjes damn ze stonden zo mooi. denk dat ik toch maar weer op zoek ga naar A3 tjes maar dan ga ik ze wel polijsten heheh en weer met die platte bandjes. die vento was toevallig dat ik reed vandaag meestal kom ik met een Golf 2 die ik tijdelijk heb gekocht een blauwe kan je niet missen er staat heel groot TE KOOP op |
|
||||
|
||||
mmm.... waar heb je die staan dan ? loop elke dag een rondje over de campus in mijn pauze. Mijn auto zul je er niet veel zien omdat ik normaal fiets.
Ben ook wel blij met het resultaat alleen staat het achter wat smal. Binnenkort maar de auto op de grond schroeven en de sjorknuppel eronder uit. Vandaag ook nog het een en ander gespot: Rode kever op een autoambulance bij Zevenaar, W-klep etc. Zwarte kever in Ede, veel chroomwerk en redelijk laag.
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 19-08-2006 at 18:04. |
|
|||
|
|||
Quote:
waar jij je auto had geparkeerd maar dan wat meer naar voren toe daar staat ie altijd geparkeerd Idd PLAT op zijn buik met de golf dan staan ze nog dikker onder de auto. |
|
||||
|
||||
Gisteren gespot in Terneuzen: Witte T1 pick-up, verlaagd, wit stalen velgen e.d. Had jammer genoeg geen fototoestel bij.
|
||||
|
||||
gisteren gespot in De Lier (zh) een ovaal kever heel donker bruin bijna zwart met kenteken AL-72-28 erg laag en zag er gaaf uit...
stond geparkeerd op het verlengde van de hoofdstraat als het ware...
|
||||
|
||||
Kan ik vanmiddag om een uur of half1 / 1uur Gti1-G60 gespot hebben? Tussen Hardegarijp en Leeuwarden zag ik namelijk een zwarte mkI GTI rijden, met kenteken **-FD-ZB (volgens mij).
|
|
||||
|
||||
gisteren een gele corrado gespot hier in sittard, voor t postkantoor
denk dat t de VR6 van Bart is en op de terugweg van kroatie in duitsland op de snelweg (geloof tussen frankfurt en uhm...ergens anders) een stoet kevers en een brandweerbusje (kon in de gauwigheid effe niet zien of 't een T1 of 2 was...)
|
||||
|
||||
Zaterdag gespot door me broertje in Warnsveld.......
Last edited by Jeroentjuh : 28-08-2006 at 20:19. |
|
||||
|
||||
Reneetje gespot in de einser!
vanmiddag tegen 14.45 uur, ongeveer ter hoogte van Smeerling... Mooi gezicht om zo'n Golfje aan te zien komen! |
|
||||
|
||||
Vandaag gezien in Hengelo....ik reed in mn type3 (met een bossie bloemen op de kofferklep, en een pas getrouwd stel op de acherbank)
|
|
||||
|
||||
zojuist barts vr6 corrado weer gezien, die gele
ditmaal rond middernacht bij het treinstation in sittard
|
||||
|
||||
Vandaag gespot:
Nieuwe S8... Ook een stukje mee gereden
|
||||
|
||||
Quote:
heb je auto (met het bosje bloemen) wel zien staan in de binnenstad in hengelo (bij dat kerkje) hele coole bak |
|
||||
|
||||
@ Lwin, heb je kevert nog gezien aan de sloetsweg. zag er erg mooi uit.
voor nog ff iets lager
|
||||
|
||||
gespot in berlijn, stonden niet zoveel oldskool vw,s
eigenbouw bouwpakket?