|
|||
|
|||
Vandaag begonnen aan de achteras, ze was al gespoten enkele maanden geleden:
de astappen er terug op: schijf met lagers terug op zijn plaats: andere kant ook klaar: verse boutjes: nieuw rubbertje: resultaat: die grijze remklauw is nog niet gespoten want er moet nog een rubbertje van vervangen worden. |
|
||||
|
||||
ziet er weer gelikt uit!
|
|||
|
|||
vooras achter de motor gevezen:
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt wel een fabrieks nieuwe motor. Heel mooi!
|
|||
|
|||
provisoir mijn schakelmechanisme in elkaar gestoken:
|
|
||||
|
||||
wat ronnie zegt: lijkt wel zo uit de fabriek te komen die motor! nice
|
||||
|
||||
Erg netjes hoor allemaal !!
|
||||
|
||||
Wow!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Heel erg netjes
|
|
|||
|
|||
Schitterend
Blijven doorgaan ! echt 'n super project !
|
||||
|
||||
Quote:
+2 Echt heel mooi!
|
|||
|
|||
Eindelijk, 3oktober besteld en vandaag pas toegekomen....profiteile
we kunnen weer knutselen... |
|
|||
|
|||
Zijn die stofkappen op de achteras niet verkeerd om gemonteerd? Of fwas dit al gemeld?
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb ze nooit anders weten zitten op mijn golf. De meeste laten ze er zelfs vantussen. |
|
|||
|
|||
Stofkappen zitten juist gemonteerd. Lijkt dat ze verkeerd zitten zou je zeggen maar zo zitten ze orgineel ook.
|
||||
|
||||
Bij mijn '88 GTI (16V) zaten ze origineel wel degelijk andersom, dus met de lip naar buiten toe over de schijf. Is ook veel logischer op die manier, wat is het nut anders van die lip..
|
|
|||
|
|||
dit is vandaag gebeurd aan de gti:
-stuurstangeinde is vervangen want die draad was kapot gegaan(wtf) -afgebroken bout uit een remklauw gehaald -diff flenzen terug open gehaald voor controle en terug dichtgedaan met nieuwe dichtingen -achterasrubbers gestoken -cardans gemonteerd Nu moet de vooras er nog terug achter en daar moet ik nog rode rubbers vervangen door zwarte. Want oh wee als ze zien op de keuring dat ik rode rubbers heb rond mijn stuurhuis. |
|
|||
|
|||
vandaag wat verder gewerkt.
windgeleiders op de remklauwen gezet: vervolgens de beugeltjes geschuurd en gelakt. andere kant en de cardan gemonteerd: |
|
||||
|
||||
Quote:
sorry,ze horen toch echt zo over het nut valt te twisten idd,ik monteer ze eigenlijk nooit terug. goed bezig hier,het ziet er weer super uit
|
|||
|
|||
Het nut van het omgezette randje is in mijn ogen heel erg simpel, namelijk stijfheid creëren. Anders zou het een flapperend stukje metaal zijn om het simpel te zeggen