|
||||
|
||||
Long Beach in zilvergrijs, mooie lichte kleur, is zeker wel gaaf hoor.. heel strak en sober
|
||||
|
||||
Quote:
i know,die waren uber trouwens.... maargoed je bent er nog niet uit begrijp ik
|
||||
|
||||
Ik ben er nog niet uit nee .......ik kijk eerst nog maar eens rustig rond.
|
|
||||
|
||||
Long beach in standaard zilver met een plat bandje is zeker gaaf
|
||||
|
||||
Quote:
185-35 zou t mooiste zijn, maar ik heb nog goeie 195-40-17 pirelli's op de crème tt zitten. Denk dat voor dagelijks gebruik 195 net ff wat meer comfort heeft |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt toch al extra lucht in jouw luchtbalgen zitten
|
||||
|
||||
Ik heb al moois op t oog.
Wat........dat laat ik nog even in het midden tot de koop definitief is Moeten alleen wel verdicht worden........ |
|
||||
|
||||
Vertel vertel....
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd Marco
|
||||
|
||||
Mooie cabrio!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat jij t weet ..... |
|
||||
|
||||
Het setje wat ik op t oog had viel erg tegen, te veel oxidatie en te veel stoeprandschade.
Ik heb nu een leuk 2e hands setje gevonden wat je niet zo vaak ziet op een golf 3. Morgen even 4 nieuwe 185-35-17 bestellen en van het weekend de velgen ophalen. |
|
||||
|
||||
Alvast een voorbeeldfoto:
|
|
|||
|
|||
mooie hoepels!!
|
||||
|
||||
Die gaan gaaf staan Marco! Mooie aankoop
|
||||
|
||||
Thx.
De 185-35 staan in backorder bij de importeur. Misschien toch de pirelli's 195-40-17 die ik nog heb liggen eerst maar eens monteren en kijken hoe dat staat? |
|
||||
|
||||
Vandaag foto ontvangen van mijn airride set van de oude eigenaar met een 185-35 bandje en de set maximaal naar beneden aan de voorzijde :
En zelf nog ff snel een foto gemaakt met een 195-40 bandje en de set maximaal naar beneden aan de voorzijde: Scheelt eigenlijk niks,dus ik denk dat ik toch maar mijn eigen 195-ers op de longbeaches laat leggen. |
|
||||
|
||||
En omdat niets zo veranderlijk is als de mens en het weer,vandaag even na het werk doorgereden om 4 nieuwe nankangs 185-35-17 op te halen die hier op het forum te koop werden aangeboden.
Ik heb nu bovenstaande creme tt velgen met 195-40-17 pirelli met nog ongeveer 5 a 6 mm (schat ik moet ik nog nameten) te koop bij interesse graag pb |
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat je toch een setje hebt kunnen vinden
Mij setje is gister thuis aangekomen en worden deze week erom geknoopt
|
||||
|
||||
Quote:
Gaaf ik hou je topic in de gaten. Ik vond bij de zoektocht via google afbeeldingen btw een golf 3 op cleaned met de s3 velgen en 185-ers erom,moest gelijk aan de jouwe denken. |