|
||||
|
||||
Quote:
HELD Eindelijk een oude foto van mijn GTI: Thanx man !!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Krijg nog steeds heimwee als ik de pics zie......
|
|||
|
|||
Quote:
graag gedaan |
|
|||
|
|||
Quote:
was dit die van jou? |
|
|||
|
|||
vind het zelf ook leuk voor die oude foto's te plaatsen,soms ziet iemand zijn auto terug en dat is ook de bedoeling ervan,ware top tijden ik ben er 5 keer heen geweest en een keer naar valkenswaard daarna niet meer gegaan naar een gti holland meeting
|
|
||||
|
||||
We hebben in het begin van dit topic een aantal oude meeting albums aangemaakt die door leden gevuld zijn met foto's "van toen". Misschien heb je nog foto's van dezelfde meetings of heb je genoeg om nog een extra album te vullen.
Als iemand een nieuw album aangemaakt wil hebben horen We het graag.
|
|||
|
|||
Quote:
ik zal eens kijken of ik nog wat heb,ben ook wel eens in duitsland geweest en zo. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de moeite zou willen nemen......erg graag !!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Idd,met achtereenvolgens een 1800 8v,een 1800 8v emming getuned,die opgeblazen toen weer normale 8v,vervolgens een 16vkr en geeindigt met een g60. |
|
|||
|
|||
cool,flink wat mee geknutseld dan,hehe
|
|
|||
|
|||
Quote:
van mij mag je die foto's allemaal in een album zetten,je kunt mijn link ervoor gebruiken,kijk maar |
|
||||
|
||||
Prachtig topic dit! Een tijdje terug in een opwelling een aantal video's van de Baarlo meetings gekocht en ik heb gewoon met veel bewondering zitten kijken. Echt super.
Ook prachtig om te zien hoe hier de verhalen weer naar boven komen en geplaatst worden door mensen die er ook echt waren. Dat het toch nog zoveel leeft bij de meeting bezoekers van toen. Echt tof!
|
||||
|
||||
Oh ja, en die opmerkingen wat betreft goedkope schroefsetjes en banden die meer op elastiekjes lijken kan ik jullie wel begrijpen. Met mijn Golf ben ik er zelf ook eentje van, met de Corrado niet. Die hou ik in ere.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ..het was een andere tijd toen...hoe je het ook went of keert..de komst van de Euromunt heeft gewoon veel kapot gemaakt voor velen... je kon toen voor ,noem maar iets een paar geeltjes/hondertjes een steengoed weekend hebben bier ,je start en entreegeld..en nog wat leuke onderdelen scoren hier en daar.. ik noem maar wat...dat is voorbij.. (ben je aan benzine al kwijt nu)nu =50€-> +/-110 gulden ....nie vergeten ook de tijd dat je een GTItje bijkocht voor onderdelen en gewoon in een hoek kon zetten zonder te schorsen en verzekeren etc..kosteloos.... das ook weg je zag sommige mensen 1 keer per jaar..Internet bestond bijna nog niet.,dus mensen verkochten ook nog geen onzin beloftes kapotte zooi.etc etc vanachter het toetsenbord .Gsm's waren er ook bijna niet..HyvesBook en al die gein ook niet...dus je had wel degelijk nog iets te melden aan elkaar op zulke evenementen... voor de jongere generatie zal dit wel overkomen als ouderwets en ouweschwanzenpraat...maar zo was het wel.. iedere generatie doet het op zijn/haar manier anders...en iedereen vind de zijne weer te gek...denk ik (hoop ik).... |
|
||||
|
||||
Quote:
Die banden zijn echt leuk toch . ik heb ze zelf op DVD gezet. |
|
|||
|
|||
Quote:
hehe das unne goeje..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens....ouwe lul of niet maar zo was het. Tegenwoordig moet je de meetings echt plannen...anders loop je der op leeg. Effe tanken is voor mij 95 euro en meestal rij je wel een tank per evenement leeg. Samen met entree en natje/droogje loopt het snel op. "vroegah" reed ik gewoon elk weekend naar 1 (of zelfs meerdere) evementen...nu kost dat een half maandsalaris!
|
|||
|
|||
Inderdaad midden jaren 90 kwam je nog heel ver met een geeltje aan benzine.... En er was altijd wat te ontdekken. Toendertijd had je wel een paar magazines maar meer ook niet.
Was altijd weer spannend om te zien wat ze nu weer bedacht hadden! |
|
||||
|
||||
De laatste keer Baarlo heb ik bezocht met mijn Golf mk2 GTI Special. Toen was een meeting nog echt iets bijzonders.
Ben benieuwd of er ook nog foto's zijn van de eerste meetings van Golf Club Overijssel op het Midlandcircuit in Lelystad. Dit was ook leuk met slalom en sprints op de oval. |