|
||||
|
||||
heb je meer foto's van deze ?! En weet iemand hoe die velgen heten ??
|
||||
|
||||
Quote:
Wordt de hit van 2007 volgens mij .. is al de zoveelste die ik ermee zie ...
Last edited by Area51 : 22-06-2007 at 12:18. |
|
||||
|
||||
Klopt idd, je ziet ze steeds meer!
Vind ze wel stoer eruit zien. Neem aan dat dit airride is, of zit ik dan verkeerd ? Niemand die de naam weet van deze rims ?
|
||||
|
||||
17'' randars? radars? raders?
|
||||
|
||||
Ja het is weer vrijdag vandaag en wat gaan we allemaal doen, vandaag ik niet veel
|
||||
|
||||
Niks zoals gewoonlijk.
|
|
||||
|
||||
Straks even koffie drinken bij mijn oma, doe ik vaak als ik vrij den. Dan even op boodschap met de missus, even verder met verbouwing in huis..............dan nog even met de Vento verder...............
|
|
||||
|
||||
Werken...............zucht.........en vanmiddag parts halen voor de GTI !!!!!
|
||||
|
||||
velgen spuiten
|
||||
|
||||
Thuis zitten wachten tot de tegelzetter klaar is en dan vanavond weer aan de G60 werken met Nick (gtilunatic)
en dan lekker in de kroeg `n pilsje drinken |
|
||||
|
||||
Werken, dan eten, dan de schroefset nog even iets verstellen, dan Nick mee helpen met Willem meehelpen. dat zit vandaag in de pijpleiding.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
op me luie gat zitten, uitteren van week een rommelige week. daarna bakkie doen want mijn broer is geslaagd voor zijn opleiding. Misschien doe ik wel 2 bakkies....
|
|
||||
|
||||
Net klaar met werken.
effe de type 1 wassen en poetsen.daarna pilsje pakken op een verjaardag!!
|
||||
|
||||
het is weer vrijdag en wat gaan we doen Nou ik ga weer verder met de subaru van een vriend van mij moet voor volgend weekend klaar zijn met automaxx.Stiekem wat foto's
sorry voor de crappy foto's ( telefoon he )
|
||||
|
||||
Zometeen een tentamen maken. Is een herkansing, had al 2 weken vakantie gehad hiervoor (geweldige planning van school). Motivatie is niet echt lekker geweest dus heb er nu echt geen zin in
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is niet alleen de telefoon die ervoor zorgt dat het crappy foto's zijn, wat een rijdende tupperwareparty...
|
||||
|
||||
Zo heb nu weer ff pauze, straks weer verder met werken tot 5 uur, dan nog ff lekker thuis op de bank hangen. en verder niet veel meer vandaag. misschien ff naar de kroeg.
En morgen weer verder werken aan de G60 en dan is dat ook weer klaar, hoef als het goed is alleen de aandrijfassen nog aansluiten en dan alle vloeistoffen erop, en dan maar eens proberen te starten. En morgenavond natuurlijk naar Groud Zero Festival in recreatiegebied Busloo tot zondagmorgen 07.00 uur |
|
||||
|
||||
Zo, tentamen zit erop. Nog even wat dingen navragen en dan heb ik weer zomervakantie. Dat had ik al 2 weken maar ze kunnen hier helaas niet echt goed plannen.
Tentamen ging nog best goed, gelukkig! Mooi full-time werken deze zomer! |
|
||||
|
||||
Zo dit topic ook maar weer eens uit het stof gehaald Het is weer vrijdag dus wat gaan we doen. Nou ik ga verder met mijn nieuwe huisje, muurtjes eruit slopen en dergelijke Maar de garage blijft lekker staan anders wordt de golf nat