![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een Luup 3L
![]()
|
||||
|
||||
![]() voor de belgen.. hij kan op normaal onderstel, met ori remmen geleverd worden.
|
||||
|
||||
![]() koper teruggetrokken ivm financiele redenen. ds de auto is weeer te koop. ga hem nu klaar maken voor de apk
|
||||
|
||||
![]() 3 inch uitlaat is gemonteerd, goodridge stahlflex gemonteerd, bakolie en gewone olie ververst, nieuw filtertje, remolie vernieuwd, stuurbekrachtingsolie vernieuwd.
en preventief 2 remleidingen vervangen. iemand met een leuke kever mag zich ook melden voor inruil met bijbetaling
|
||||
|
||||
![]() zonder problemen door de APK
|
|||
|
|||
![]() net alles even doorgelezen super mooie wagen
(heb vandaag met je gemaild over hoogglans verdicht) |
|
||||
|
||||
![]() heel eerlijk ben ik blij dat ie nog niet verkocht is...
wat een geniale auto voor dit weer..( was vorig jaar ook zo'n feest) bocht in gas erop, kont om en zo beheerst met gas erop zijn lijn weer pakken.. Quattro season has been opened..
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Ik mis de quattro ontzettend nu! Net nog even met het polo'tje op pad geweest beetje handrembochtjes doen maar dat is toch niet zo vermakelijk als dat het met de quattro was.
|
||||
|
||||
![]() zalmorgen even schieten
|
||||
|
||||
![]() Same here .. blij dat de s6 nog niet verkocht is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 05-12-2010 at 12:33. |
|
||||
|
||||
![]() winterlook met 18 inch bbs avantgarde met 225 40 18 dunlop sp winter sport 3d
|
||||
|
||||
![]() Staat er zo ook super bij Ries...niet wegdoen dat ding
![]()
|
||||
|
||||
![]() stoeltjes in kleur beige hoedenplankje is binnen, klauwen zijn in kleur, dus we gaan weer verder. ![]() ![]() tevens even rond geneust over het weggedrag te optimaliseren. dus een complete fusee draagarmen subframe stabi en al die ellende van een tt gekocht ( ging me alleen om de aandrijfassen) dus binnenkort de wagen naar de spuiter en dan kunnen we opbouwen. (heeft al weer genoeg gekost ![]()
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 04-11-2013 at 17:20. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gehele beetle staat inmiddels hier op NL kenteken. is mijn zus haar auto. de turbokit zit hier nog op en word zodra alles een beetle klaar is omgezet. Wilde hem niet eerder posten omdat ik hem eerst in kleur wilde, maar schijnbaar waren er mensen al ongeduldig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gatverdamme! Dit is een gaaf project!
Veel succes! |
|
||||
|
||||
![]() Ideeen zien er goed uit, ga deze zeker volgen. goed bezig richard.
|
|||
|
|||
![]() Heel erg dik project hoor.
Tankklep zit er dus al in. Succes met de verdere vorderingen.
|
||||
|
||||
![]() Heel dit topic gemist, Zijn er nog update's
![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar het eind resultaat, maar dat gaat wel goed komen gezien de historie van jou auto's.
![]() ![]()