![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
momo vega.....alfa velgen ![]() vind ze super stoer staan zo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt! ![]() Bedankt ook, Beetlegerk heeft mooiere fotos op z'n flickr staan maar die kon ik niet in dit topic kopieren..
|
||||
|
||||
![]() dit is de mijne,
eentje van 1980 maar jammer genoeg al net met de grote achterlichten. ![]() maar gelukkig wel voorzien van een leuke fluit onder de kap ![]() en al die bmw jonkies die met de auto van de papa rijden maar verbaasde gezichten trekken als ze niet mee kunnen! HEERLIJK! ![]() en nu met men A3 velgjes die eindelijk klaar zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal de mijne er ook eens op smijten dan, hoe krijg je direct de foto erop ipv die link..? werkelijk geen idee
Gelukt!!
Golf MK1 1.5 GLS '80 BMW 323i '80 Suzuki GSX 750 Katana Streetfighter Last edited by Rockyrockx : 13-10-2010 at 14:50. |
|
||||
|
||||
![]()
Golf MK1 1.5 GLS '80 BMW 323i '80 Suzuki GSX 750 Katana Streetfighter Last edited by Rockyrockx : 13-10-2010 at 14:49. |
|
|||
|
|||
![]() Gave 1!
|
|||
|
|||
![]() ik kijk al een tijdje verschillende topics maar nooit mij 1 gepost ergens
ik heb dan sinds een paar maanden ook mijn droom auo gekocht kocht hem helemaal origineel met ja gelof het of niet 13000 km en een beetje hij staat nu inmiddels op 14000 km en is ook verlaagd met bbs rm eronder ![]() zelf de originele sticker van de dealer zit nog achterop en het sleutel zakje van diezelfde dealer ![]() ik hoop dat jullie hem mooi vinden het is trouwens een 76 er ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thnx Maarten, ben er zelf ook blij mee. Scheur er nu al bijna twee jaar mee rond als daily driver!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je meer foto van deze, perfecte machine. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Beetje veel kilometers gelopen, niet?
|
||||
|
||||
![]() net over de 80.000 km gemaakt waarvan ik er zelf zo'n 15.000 op de klok heb gezet, met alle plezier!
Binnenkort weer de winterwielen eronder zetten...
Golf MK1 1.5 GLS '80 BMW 323i '80 Suzuki GSX 750 Katana Streetfighter Last edited by Rockyrockx : 13-10-2010 at 15:54. |
|
|||
|
|||
![]() Haha ik bedoelde eigenlijk die rode, maar 80000 is ook niet veel! Onze '78er heeft inmiddels 86999 (?) gelopen...
ON topic: ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Walravens: Mooie mk1 hoor !!!
|
||||
|
||||
![]() hele gave/ nette auto die rode
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedankt! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een g60 blokje vind ik het best passen in een mk1! Maar hoe krijg je hem dagelijks gekeurd ? Is het standaard een gti of hoe heb je het voor elkaar ? ![]() Ferme wagen ! |
|
|||
|
|||
![]() ik zal binnenkort mijn mk1 ook maar eens laten zien zit namelijk regelmatig op dit forum dus dat wordt wel eens tijd
|
|
|||
|
|||
![]() mijn golfke 1.6td
![]() ![]() grtz Last edited by lesko : 14-10-2010 at 19:23. |
|
|||
|
|||
![]() Echt hele mooie wagen!!
![]() Helemaal mijn stijl! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
origineel is het een gti aangezien deze kassen toch wat steviger zijn en er schijf remmen op staan. maar de keuring is een ander verhaal inderdaad hier in het flauwe belgie. even zoeken en via via met wat cash lukt alles he ![]() ![]() niets is onmogelijk he ![]() |