|
|||
|
|||
Quote:
Nee niks ontvangen! Kan ook zijn dat ik een tijdje geleden een ander nummer heb gekregen.
|
||||
|
||||
Rond 16:30 op de Carnegiedreef in Utrecht:
Hele mooi bruine Golf MK2 (volgens mij geen originele kleur) met meegespoten bumpers en heldere achterlichten.. Zag dat er ook shiny wheels onder zaten! Moet volgens mij wel een forummer zijn...
|
||||
|
||||
Quote:
Mwa, rustig is het niet te noemen
|
|||
|
|||
Quote:
die heb ik laatst ook gespot. Wie is dat?
|
||||
|
||||
Is dat niet die dude uit Noordburgum? Ben zijn naam even kwijt
|
|||
|
|||
Quote:
Auke ? nee die rijd een Volvo V70 nu |
|
||||
|
||||
Vrijdag te Rijssen; een witte MK1 die NIET te koop staat
|
||||
|
||||
Gistermiddag een witte Jetta op BBS gespot in gytsjerk ( B-ram volgens mij, en hij zat bij de snackbar!! )
|
|
||||
|
||||
Quote:
als hij in de snackbar zat kan et bijna niet missen |
|
||||
|
||||
Gytsjerk is wel helemaal verneukt nu. Die mooie vlotte doorgaande weg is compleet verdwenen. Wat we nu hebben is een paar dikke kuilen/richels die ze gewoon maar niet aangeven en wat een vage bocht en rontondes...
Wanneer komt die centrale as en wat waar komt de dichtsbijzijnde oprit?
|
||||
|
||||
Alberto gespot om 17:15 in Damwoude met de Touareg XS
|
|||
|
|||
jooo , zag het net op tijd Klaas
in Dokkum Ron nog gespot in de Bora tussen Dokkum en Damwoude een donker rode Golf 1 en bij de Broek Gerben in de Bora |
|
|||
|
|||
ik was het idd...moet mn reputatie als snackkoning toch hooghouden he! Beste snackbar vanFriesland ofzo. Maar wat een kutwegen. Heenreis binnendoor over burdaard gegaan. Ik denk das echt kutweg...terug door Oentsjerk enzo..das nog veel erger.
WTF moment van de dag: Ze hebben daar een stoeprand overdwars in de straat gelegd!:O. Ik lag vast en moest met piepende banden los zien te komen! Das toch niet normaal!
|
||||
|
||||
Absurd! De weg is dus weer open. Hoef ik gelukkig niet meer via hardegaryp vanuit Rinsumageest!
|
||||
|
||||
Afgelopen vrijdagavond in Voorthuizen op de parking van een restaurant: Een matzwarte 6N, laag met verbreed staal en een gele Ibiza met Cup-velgen en een diverse stickers op het achterraam (oa Wheel Whores). Waren daar samen had ik het idee.
Bekenden van hier ???
|
||||
|
||||
Quote:
Doe maar wel. Wat er nu ligt terwijl ze nog bezig zijn is echt te debiel voor woorden. Dikke richels en kuilen, niks aangegeven, en inderdaad die halve stoeprand overdwars. Er moet nog asfalt omheen, maar ik liep daar ook aan de grond, klapte er vol [naja, met 40-50] overheen. Beetje zo'n Mediamarkt richel
|
||||
|
||||
vandaag omstreeks 12:30 bij de MC donalds in venray, een matzwarte Golf1 type 2, met ATS cups, crème kleurig met rode accenten, erg nette wielen!
toen die weg reed stak ik de duim nog op, maar hij keek net even de andere kant op volgens mij.
|
|||
|
|||
Golfsburg in de familie boot in Oosterwolde
met Twinny load achterop .. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat was ik was jij die passat die voor me stond bij afslag hoogvliet? kom zelf uit rotterdam maar werk in ridderkerk. Last edited by crazypeter : 17-08-2010 at 17:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat was ik, ik zag je vanuit de linkerbuis komen. mijn passat ligt inmiddels ook op die hoogte