|
|||
|
|||
G60 in opbouw.
|
|||
|
|||
Last edited by blademk1 : 22-03-2020 at 13:56. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Nice
|
||||
|
||||
Damn.. achterlichten vervangen en gaan met die banaan
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou die laten zitten en er ouderwetse "fadenkreuz" koplampen inzetten Maar een hele toffe Mk1.
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoeld die dingen die ik hier nog heb liggen en waarschijnlijk nooit meer kwijt raak? |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha...is vast wel een slachtoffer voor te vinden
|
||||
|
||||
die achterlichten zijn van Inpro..en die kostten ooit bijna 400 gulden jongens..ik had ze ook..
ooit een een keurmeester gehad,die er met een doek thinner op had zitten wrijven omdat hij dacht dat ze gespoten waren..man man.. |
|
||||
|
||||
Ik had er een setje van Fifft, die zijn iets minder zwart dan de Inpro's, maar ik heb die zwarte verlichting altijd super gevonden in een Mk1..
|
||||
|
||||
Quote:
En had je rode reflecto(tje)s achterop? Dan zou het wel heel lomp van de man in kwestie zijn geweest. Die waren namelijk verplicht. Zelfs Hella had de zwarte achterlichten in hun programma maar leverde daar ook de reflectors bij. Alleen.......... bijna niemand plakte die 'lelijke'dingen er op. Dus zaten die er niet op, kun je eigenlijk alleen jezelf maar de "schuld"geven. |
|
||||
|
||||
die plakte ik voor de keur er altijd op..met dubbelzijdige tape waar de 'fut' al af was
beetje vettige Turtlewax eerst onder het op het achterpaneeltje..dan vielen ze er zo weer af bij thuiskomst.. normaal had ik er die niet opzitten nee.,deed niemand.. heb de 'fadenkreuz'koplampen ook gehad toen..bond dat ook wel stoer..waren volgens mij van Bonrath (wie kent ze nog) |
|
||||
|
||||
Dan was het een ontzettende R#%$#$#$$#!##^^# die keurmeester
|
|
||||
|
||||
Quote:
En even weer foto's....
|
||||
|
||||
Speciaal voor de koplampen opgezocht natuurlijk . Ga ik mooi reclame maken: Pb maar als je er nog een paar zoekt, zaten in de kever en passen dan ook in een Golf 1.
O ja is deze manier van reclame niet toegestaan, No Hard Feelings als het wordt verwijderd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit was 50/50...een hele gave Mk1, en toen ik de foto's wilde uploaden zag ik de lampen... En dooorrr Alex Wright's machtige Mk1 !! Een van mijn topfavorieten..
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||