|
|||
|
|||
Quote:
die rode golf,was dat met ATS-cups????
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee, ik ree er achter, niet gezien dus. Wel viel me op dat de auto heldere achterlichten had.
|
||||
|
||||
Vanmiddag gespot rond 'n uur of drie geloof ik, een bruine Corrado bij het Shell pompstation op de Hasseltse baan in Sittard.
Leek een beetje op dat UPS achtige metallic bruin, in ieder geval mooi donker en hij blonk als een tiet.
|
||||
|
||||
Vandaag gespot in en rond Leiden: heel veel VAG moois
|
|||
|
|||
Vanmiddag in mij binnespiegel een originele NL Golf 2 Edition one in de kleur grijs (LA7U???) Zie je niet vaak in NL.
Verrrek hij stond achter me op de trailer |
|
|||
|
|||
Groepje nette vw's bij de MAC in Hoorn.
Kwamen bij MIVW vandaan denk ik, witte Jetta, ratlook MKI en nog een paar. Wij waren met de crossauto's daar. Sorry voor onze barbaar taal haha |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat waren wij |
|
||||
|
||||
gister,zondag middag reed volgens
mij GerardMkIIVR6 bij mij door de straat in drachten op de langewijk. wat een mooie golf is dat en lekkere sound!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt! |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt en dank je
|
|||
|
|||
vanmiddag in de beatrixhaven in maastricht tegeover de mora een zilveren jetta 1 met blauwe mattig ssf eronder. En gisteren in het leudal een hele bende luchtgekoeld(bussen, kevers)
|
|
||||
|
||||
vanmorgen rond 07.00 Rebo gespot in zijn bedrijfs Caddy.
ter hoogte van Schiedam liet ie me netjes voor om de snelweg op te komen bij de afslag zestienhoven (rotterdam airport) ging die er weer af.
|
||||
|
||||
Rond half twee, Alberto en Gerard in de Country, vanaf de E10 tot aan Crystallic [Leeuwarden].
Country staat er mooi voor Albertus
|
||||
|
||||
Uurtje geleden André gespot in de A6!
Ik moest even nadenken André! Hiest de put dr wer ût?
|
|||
|
|||
Gisteren een blauwe Golf Rallye met Engelse platen. Vanuit Dover (UK) tot huis aan toe
Weer 1 in NL erbij |
|
|||
|
|||
Quote:
wij hadden het er net over dat we nooit iemand tegen kwamen reed jij voor ons op de terug weg Gub nog in de bora en om half 6 Sander wa oars in de passat bij stoplichten Suameer |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja... ik spot rond deze tijd ook nooit iemand. Ik zag toevallig in de spiegel een rode Country aankomen en dacht: Het zal toch niet... Even van het gas, en jawel, twee bekende gezichten
|
|||
|
|||
Quote:
spiegel vol met Golf |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, als je er zo naast staat bij het stoplicht is zo'n ding toch wel hoog
|
||||
|
||||
Opgeschoont.....
Mensen loop elkaar es eff niet zo te jennen... schieten we allemaal niets mee op. Ontopic please. |