|
||||
|
||||
Ondanks mijn koppijn hebben we toch nog redelijk wat gedaan vandaag.
Ik ben eens benieuwd wanneer die cilinderkop weer terug is, dan kunnen we eindelijk eens afbouwen, en ook eens zoeken naar dat waterkanaal bochtje, wat je nog moet hebben. Ik hoor het wel wanneer je de kop kan halen. Ohja en nog bedankt voor het voordoen van die assen monteren en hoe dat met dat asje werk van het druklager zo zie je maar weer ook met hobbyen leer je bij. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hier nog een kabelboompje over van de 1.6 die uit de golf 2 is gekomen nadat ik de vr6 erin gelegd heb, dus die kun je wel gebruiken.
|
||||
|
||||
[QUOTE=eddyvwone]Hallo mensen,
Vandaag weer een beetje gedaan de assen gemonteerd. Stalen remleidingen voorzijde gemonteerd. En het druklager en het nieuwe groene kapje erop gezet. Nieuw dopje voor de versnellingsbak en olie druk en temp erop gezet. Hoop deze week de kop nog terug te krijgen dan kunnen we weer veel doen. Hier weer een paar foto's: heb je die parabool velgen gemonteerd met adaptors of heb je de naven ongeboort? mvg erik |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit zegt voldoende denk ik
|
||||
|
||||
Hallo,
Roger Bedankt voor de post. Ik heb niks geboord origineel 5x 100 gezet van golf 3 gti. Vandaag weer een leuk telfoontje gekregen. Meteen na mijn werk weer een beetje gedaan. Gisteren nog een pakket gekregen van het duitse depo. Chrome Nokkenas tandwiel schakelstang en een paar kleine dingen. En natuurlijk de cilinder kop teug gekregen vandaag (GELUKKIG). Meteen maar een beetje gemonteerd Vind het super uitzien en kan niet wachten tot die loopt. Moet alleen nog kijken voor een flens voor op de cilinder kop voor de koelslang van de radiator. Ideeen zijn welkom. Hier wat foto's: Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Gaaf
Het begint al ergens op te lijken zo!
|
|||
|
|||
ONGELOOFELIJK,wat onwijs GAAF dit ..Respect voor de gehele auto en het complete projekt !!!!!!!!!!!!....KWIJL KWIJL KWIJLLLLLLL
|
|
||||
|
||||
Ziet echt ruig uit
|
||||
|
||||
Ziet er echt super goed uit!
Enige puntje om toch over te zeuren is het potje van de stuurbekrachtiging. Is daar niks anders moois op te vinden?
|
||||
|
||||
Hele mooie motorruimte, alleen had ik het inlaatsysteem origineel gelaten.
Of ITB's, die motorfiets carb dingen zijn niet zo mooi! Maar echt zwaar respect voor jullie! |
|
||||
|
||||
nice gaat helemaal goed komen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ganz geile sheisse!!
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Tjaja,
Als iedereen dezelfde smaak had dan was het saai in de wereld. Ik doe niet voor niets alles cleanen en dan weer alles origineel terug te bouwen door om heb ik hier voor gekozen en webers rijd ook iedereen mee. De rest allemaal bedankt voor de reacties die het wel mooi vinden. Dit weekend weer een beetje klussen dus hoef niet te werken dus een beetje klussen aan de motor ruimte. En dat reservoir is besteld origineel nieuw. Grtz Eddy Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
waar heb je dat laten doen als ik vragen mag? mag via pb ik heb zelf ook de parabool velgen en wil deze ook graag onder me tdi maar liever niet naar plus onderstel dus omboren lijkt me een mooie optie. mvg erik |
|
||||
|
||||
Hier is niets aan omgeboord dit is zelf omgebouwd naar 5x100, van een Golf 3GTI.
Dus hij heeft nu voor en achter 5x100. En daarom kan hij die Parabool velgen gewoon monteren zonder adapters. Is toch niet zo lastig. Gewoon ombouwen die hap beetje hobbyen een middag werk en je hebt alles erop zitten zoals het hoort. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Origineel VW 57€ Alleen nog maar leverbaar bij VW Classic Parts. Ebay: Stukken goedkoper, dus lang leve EBay! Ook het remvloeistof potje word nog origineel nieuw vervangen, dus alles ziet er straks OEM+ uit. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Hey Eddie,
Top man ziet er weer goed uit zeg bij je!! En je hebt ook weer lekker wat hulp zie ik Ben benieuwd hoe de auto gaat klinken met de webbers Ga zo door edje Groeten, Rick |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb ik niks meer te zeuren.
|
|||
|
|||
Quote:
Ziet er erg mooi uit allemaal man !! ik heb mijn eigen koelpijpje gemaakt |
|
||||
|
||||
Eddy, TWM maakt zo'n pijpjes ook, en verkoopt die zodat je de TWM throttle bodies kunt monteren. Mooie, OEM-look, oplossing.
Volgens mij staan ze niet op hun site, maar ik kan wel even de prijs en beschikbaarheid ervan navragen voor je als je wilt.