|
|||
|
|||
Damn das inderdaad flink balen. Maar gelukkig kon jij gewoon weglopen van het ongeluk.
Blik is een stuk makkelijker te repareren dan het menselijk lichaam.... |
|
||||
|
||||
Nou Dennis dit is een minder mooi bericht.... Succes met het opknappen van de wagen!
No offence, maar dit is toch wel een beetje de reden dat een vr6 geen wagen is voor een beginnende bstuurder
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 24-09-2012 at 14:33. |
|
||||
|
||||
Zonde Dennis, maar wel goed dat je er zelf goed vanaf bent gekomen !!
|
|||
|
|||
Wow, je hebt best nog geluk gehad als ik dat zo zie! Wel erg zonde voor de Corrado inderdaad, hopelijk kan het allemaal gemaakt worden!
|
||||
|
||||
Bedankt voor het medeleven jongens. Fijn om te horen! Ik heb inderdaad ook erg geluk gehad. Ik had aan de overzijde van de weg tegen de bomen kunnen klappen of nog erger, iets verderop tegen het huis aan.
Nigel, je zit daar toch even compleet fout met je opmerking. Het gebeurde met een zeer normale snelheid van 80 a 90 km/h die ik ook met het starletje van mijn moeder kan behalen of met de Golf. Ook had ik de inhaal actie die ik op dat moment net aan het uitvoeren was met de starlet of de Golf gekund. Dat het ongeluk gebeurde lag voor 0,0% aan het motor vermogen maar helemaal aan mijn eigen onoplettendheid.
|
||||
|
||||
Zo dan, vroeg me al af waarom de Corrado er gisteren niet bij was in Parkstad...
Succes met het herstel Dennis!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Damm mooi klote!
Gelukkig dat je er zelf goed vanaf bent gekomen! Als je een bumper nodig hebt, heb hier volgens mijn nog 2 nieuwe types liggen! Mag je voor noppes ophalen!
|
||||
|
||||
Dat zullen er misschien nog wel een aantal hebben gedacht Daimy. En dit is dus de reden..
En het is dat Dokkum een heel eind rijden is voor mij anders was ik meteen gekomen! Eerst maar eens hier in de buurt gaan rond kijken. Maar ik hou het in mijn achter hoofd. Bedankt in ieder geval voor de reacties.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat laatste bedoelde ik ook Dennis... Maargoed, je bent er zelf zonder kleerscheuren vanaf gekomen en dat is het belangrijkste
|
||||
|
||||
Bohh dat is ff flink klote Dennis. Maar het belangrijkste is dat je zelf niks hebt!
Succes met het opknappen van de Corrado!
|
||||
|
||||
Oeff, erg zonde! blij indd dat je er zelf zonder scheuren vanaf komt
succes met de wederopbouw!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
verdomme dennis,dit is flink zuur......almetal mag je je handen dichtknijpen,ik heb het zelf eens meegemaakt met iemand anders aan het roer,en toen gingen we over de kop.mooiste is dat je zelf niets mankeert,succes met opknappen!
|
|||
|
|||
erg jammer dennis was een super mooie corrie.
maar gelukkig heb ke zelf niks. zo wat molle al zij wij hebben hier twee nieuwe bumpers liggen hoor het wel als je ze wild. vr gr ruurd.
|
||||
|
||||
Dankjewel jongens. Doet me goed!
En Ruurd, het was een super mooie Corrado en dat wordt het weer. Zou ik hier in de omgeving niets kunnen vinden kom ik een dagje langs in Friesland!
|
||||
|
||||
Damn! Zonde man! Gelukkig heb je idd zelf niets..
Fouten zijn mensenlijk helaas.. Iedereen heeft wel eens een moment dat hij/zij net niet geconcentreerd is... Succes met de wederopbouw van de Cor!
|
||||
|
||||
Bedankt jongens.
Yusuf, hij had wel een paar plekjes hoor. Roest vorming op de achterklep bij het raamrubber en wat steenslag. Dit kan ik nu aanpakken. En dan volgend jaar het merendeel van de tijd met een steenslag hoes rijden die over de hele neus van de auto gaat.
|
||||
|
||||
Vandaag na de expertise afgelopen vrijdag te horen gekregen wat het herstel werk gaat kosten. In totaal komt het kosten plaatje op €3400 te staan. Dit is met de herstel werkzaamheden aan de dorpel en het compleet opnieuw spuiten van de Corrado op de motorruimte na.
De planning is om de Corrado over een week of twee gestript te hebben en bij de schade hersteller te hebben staan. Hier zal ie dan ongeveer 8 weken verblijven. Heb al enkele onderdelen zoals een vervangende deur gevonden. Nu nog een voorbumper en een rechter voor scherm. Komt allemaal dus in orde.
|
||||
|
||||
Dankzij alle vervelende omstandigheden word het dus straks weer een plaatje! Succes en ben erg benieuwd naar het resultaat!
|
||||
|
||||
Goed bezig Dennis... Fijn dat hij wordt opgeknapt en niet verkocht in onderdelen zoals de meesten