|
||||
|
||||
mag ik vragen wat je nog allemaal zoekt ??
heb nog een hoop onderdelen dus laat maar horen gr menne
|
||||
|
||||
Thnx guys!
die bouwhelm is helaas verplicht tegenwoordig in de RAI de rest van alle beursgebouwen gelukkig nog niet heb indd best wat tegenslagen gehad gelukkig nog geen mega groten maar alles wel steeds op het verkeerde moment @Redbull zoek eigelijk niet heel veel meer zo goed als alles wat ik nog zoek word nieuw bestelt Revisie set remklauwen Revisie set aandrijfassen Ferrodo Ds2500 remblokken rondom Voorzijde zimmerman schijven achterzijde normaal Samco slangen set verder nog veel klein spul zoals pakkingen etc maar opzich begint de lijst met onderelen al lekker te krimpen toch bedankt
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zeker intressant om te zien dat jij er ook 1 hebt! weet jij toevallig meer van die pookknop? waar ze uit afkomstig zijn oid..
heb al een adresje waar de knop weer netjes zal worden opgeknapt met een vers leertje voor niet teveel.. m'n huidige was gratis
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
weet niet waar ze uitkomen
ga hem op het forum gooien
|
||||
|
||||
zo vandaag even afgereden naar ruud16vG60
voor een retourleiding eenmaal aangekomen was het anders als ik in me hoofd had maar toch nog met de juiste retourleiding thuis gekomen heeft even een verfje nodig maar dat is geen probleem lekker bezig nog steeds verder met schoonmaken delen weer netjes maken etc. April/mei eens even gaan informeren voor het lakken van de motorruimten en de kleine aanpassingen onder de kap die ik zelf niet kan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 30-03-2016 at 20:14. |
|
|||
|
|||
was arie wel aardig van je haha ik ga der altijd heen altijd wel gezellig daar haha mooi project jo goed bezig ga zo door
|
|
||||
|
||||
iederekeer als die me ziet zoekt die naar de golf
heeft me er 1x mee gezien en daarna niet meer en hoopt steeds dat die af is altijd wel ff gezellig daar indd
|
|||
|
|||
gaat lekker hier, zo ben je wel lekker bezig!
scheelt... je hebt een mooie garage waar je in kunt klussen!
|
||||
|
||||
hoop in de aankomende maanden weer wat flinke vorderingen te gaan maken
zo'n garage is best ideaal indd, maar helaas wel wat krap
|
||||
|
||||
en de eerste delen staan in de lak!
maandag avond een babbeltje maken voor de het opknappen van de wielkuipen en spuiten van de motorruimte etc
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 30-03-2016 at 20:23. |
|
||||
|
||||
Wordt allemaal goed aangepakt, netties man!
Heb je de bak ook al gespoten. Onderblok en/of bak is ook mogelijk om met watergedragen lak te spuiten. Heb ik bij mn G60 blok ook gedaan, dun piklaagje primer en kleur. En mooie ook blijvende glans. Goed schoon te maken
|
||||
|
||||
Thnx man!
nouja het onderblok zelf is het enige waar ik niets aan doe.. de inlaat, glader en bak wil ik hittebestendig matzwart hebben. het kleppen deksel crackled en de rest zoals dus de dynamo etc zijdeglans verder worden er nog wat delen kwa steuntjes en boutjes geel verzonken zodat de steunen set die ik al heb wat word aangevult de rest word gewoon aangevult met nieuw
|
||||
|
||||
Quote:
mooie plannen maar bedoel je met geel verzonken ? zo ver ik weet is er maar 1 kleur zink en word het naderhand gecoat toch ? of bedoel jij geel geanodiseerd ? |
|
||||
|
||||
oef, daar durf ik eigenlijk geen antwoord op te geven
ik weet in iedergeval waar m'n steune set is gedaan dus neem gwoon zo'n deeltje mee
|
||||
|
||||
jij bent ook goed bezig .
blijft toch de mk 2
|
||||
|
||||
Quote:
Zo klinkt zeker goed,ben benieuwd naar het eind resultaat
|
||||
|
||||
Quote:
is geel geanodiseerd maar ziet er wel heel gaaf uit , was daar eigenlijk nooit opgekomen maar is een mooie oplossing |
|
||||
|
||||
zo afgelopen weer veel in het buitenland gezeten.
in de tussentijd toch weer het en en ander kunnen regelen en binnen gekregen/ beetgepakt Samo slangen uit de UK kwamen binnen Net zoals wat Wrinkle paint En heb ik een bestelling gedaan bij de VW voor diverse delen vandaag nog even een klein beetje bezig gweest en de dynamo in elkaar geschroeft
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 30-03-2016 at 20:24. |
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit (:
|
|
|||
|
|||
nice, zie dat je de steun ook hebt. je hebt nog een nummer van een remvloeistof potje van me tegoed, ga ik morgen voor je regelen!
|