![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx man! Jij nog bedankt voor de fotos tijdens de Street Legal's!! Haha, zal voortaan beter opletten bij de stoplichten ![]() Quote:
Das een MissieBissie Colt man!! En inmiddels in de bingo, vervangen door een Golf 2 GTD!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal al te twijvelen ![]()
|
||||
|
||||
![]() gisteravond rond half 9 in veenendaal zilveren verlaagde polo van vw department met 4 man erin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gespot Vanmiddag tegen 15.00 uur bij de stoplichten berkelstraat---->Bornsetraat in Almelo Zwarte Type 3 of 4 Variant met Surfplank op het dak
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gespot vanichtend achterop een vrachtauto met audi's, de nieuwe rs4, alleen jammer genoeg geen foto gemaakt maar wel bruut apparaat....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was dit een donkerblauwe (kan het niet goed zien) er rijd namelijk een identieke rond in hoogeveen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze?
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend weer eens aan het hobby-en geweest op de TU, en dit stond op de parkplatz:
Die Passat staat er iedere dag, maar die Scirocco had ik nog niet eerder gezien. Bekenden van hier?
|
||||
|
||||
![]() Die passat is een g60 syncro
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmmm, de RDW denkt dat het een diesel is (met wel 59kW ![]() ![]() hij is trouwens nog wel van de eerste eigenaar (en dat is dan wel weer cool). ![]()
|
||||
|
||||
![]() die rocco lijkt wel op deze.
|
||||
|
||||
![]() Hehehe, het is hem ook!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vorige week in de buurt van de st.Antonielaan in Arnhem, een rode t2 panel van, van een stucadoors bedrijf, erg fraai. iemand van hier??
|
||||
|
||||
![]() airtime, ik heb jou eigenlijk nog niet eens gespot hier in berkel
![]() was net ff bij volksrepairs, en er kwam echt een supermooie witte/creme kever langsrijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, zal vast wel een keer goedkomen! Je auto heb ik natuurlijk al wel een keer gespot! ![]()
|
||||
|
||||
![]() tja, alleen was ik toen naar huis aan het lopen
![]() maare, wat voor kever heb jij eigenlijk precies? foto? ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gespot: vanmorgen rond half 9, zwarte golf 1 met volgens mij atsjes eronder, stond stil bij de mercedes dealer in alkmaar. je groette me nog (ik reed die beige jetta 1), maar ik was net te laat
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He, wat? Ik heb je niet gezien hoor maar mijn auto stond er wel?