|
||||
|
||||
Zo he ziet er netjes uit en vooral dat blok mooi man ben benieuwd als die af is
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
ziet er heel netjes uit, word weer als nieuw.
|
|||
|
|||
Pak je echt super aan, Even een vraagje over de remleidingen: zijn deze al in vorm gebogen omdat de nippels er al aan geknepen zitten, Zo ja waar zijn deze te krijgen
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee ze zijn nog niet gebogen, je kan ze ook buigen met de nippels eraan hoor, ze zijn namelijk op lengte gemaakt. ik heb ze op marktplaats gevonden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Okee bedankt, Heb namelijk geen zin om zelf te gaan buigen |
|
||||
|
||||
blijft maar doorgaan hier,super hoor.
|
|||
|
|||
thanks, kleine mededeling:
Wel, vanaf heden staat er net wat meer druk op de ketel. Dit komt namelijk omdat mijn vriendin en ik gaan trouwen en op die dag zouden we deze auto als vervoer willen gebruiken. intussen hebben we niet stilgezeten. De ruimte waar mijn onderdelen gestockeerd staan heeft een volledige make over gekregen. En er zijn een aantal details afgewerkt aan de motor: -schakelmechanisme -luchttoevoer -speciale boutjes besteld in de UK(M7's) omdat ik er 1tje tekort kwam. Deze dan ook gemonteerd. |
|
||||
|
||||
SUpergave bak, heb zelf ook een 1.8 16v kr gehad, een 3 deurs, en vindt de 5 deurs toch wat mooier...
|
|||
|
|||
Remmen eraf genomen vandaag, die komen binnenkort op de andere as.
|
|
|||
|
|||
gewichtbesparing/remupgrade:
Originele golf gti remklauw: Golf 4 remklauw (grote zuiger, aluminium, handrem zit nooit vast) besparing van dik 2*1 kg onafgeveerd gewicht. Dan maar de onderdelen voor de achteras beginnen opkuisen en spuiten. |
|
||||
|
||||
BAM! gaat ie weer 3km/h sneller door!
|
|||
|
|||
Helaas compenseren de G60 remmen vooraan dit gewichtsverlies.
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag wat verder gegaan met afbreken. De tank, achteras enzoverder zijn er onderuit.
Nogal wat roest gevonden intussen... het grote gat: Tgaat vooruit, maar tvoelt als achteruitgang. |
|
|||
|
|||
vandaag nog wat verder geknutseld. De remschijven opgekuist en een pakking gemaakt voor de 5de injector.
|
|
||||
|
||||
Prachtig project.
Ivm foto hierboven, gepolijste benzineleiding gaat heel snel roesten als je het zo laat. Of doe je er nog vernis/blanke lak op? |
|
||||
|
||||
ik zou hem ff in de MX5 zetten, of laten vercromen...
|
|||
|
|||
ze zijn vernist hoor,
Paar verse OEM delen, zonet ook weer een hele bestelling geplaatst |
|
||||
|
||||
tjonge jonge... respekt !
|