|
||||
|
||||
Quote:
Kijk, das de juiste instelling
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die instelling gaan we dan bij jou maar eens voort zetten dan zo rond juni.. Hahaha
|
||||
|
||||
Zo net even een nieuwe tweedehandse grill gehaald incl VW Logo, moet alleen even eens schoon maken en een beetje zwart spuiten.
Verder ziet het er wel goed uit. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Net ook nog even een nieuwe radio gescoord, eentje met dvd 7inch klapscherm.
Speelt mooi en goed geluid. Alleen moeilijk om hem mooi aan het passen te krijgen, aangezien er een kilo kabels achter hangt, maar het is gelukt. Heb ik teminste de volgende keer iets te kijken als ik naar Friesland heen ga voor een meeting hahaha.. En natuurlijk als we op vakantie gaan is het ook een erg leuk ding. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Jaja gespot in Zitterd! Je stond bij het stoplicht bij de nieuwbouwwijk Hoogveld.....
Je ging richting het Shell Tankstation... Reed helaas niet in m'n eigen ride....maar die van jou zag er super uit! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dankje kwam net van het ziekenhuis af..dus je hebt het goed gezien hahaa..valt dus toch wel op mijn wagentje. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ZO auto is gerepareert moet alleen even uitlijnen de volgende week, kan ik teminste naar VW-Speed gaan.
Wat was er nou gebuert,? Ze hadden me een nieuwe aandrijfas geplaatst, nu hadden ze dus die grootte 30ger moer op de as niet juist aangedraait. En die was dus los gelopen. Nu hebben ze vervangen: Wielager Homokineet buitenkant Fuseekogel en bus En voor dit alles heb ik lekker niets hoeven te betalen. Moet alleen nog even uitlijnen en dan is ze weer inorde. Gr Ronnie en tot zondag voor diegene die dan in Deurningen zijn.
|
||||
|
||||
geluk bij un ongeluk dus..... helaas ben ik er zondag niet bij.....
|
|
||||
|
||||
Zo de auto even gepoetst voor morgen samen met de kever. Ze zien er weer goed uit nu.
De Golf De Kever Gr Ronnie
|
||||
|
||||
fijn dat het allemaal goed is afgelopen.
en zo wil ik de auto ook wel naar een garage brengen. dan zien we je morgen met de 2er bij het tank station (de romeinse put) op de A73 bij venray tot morgen dan ............. |
|
||||
|
||||
Oke tot morgen.
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit Ron!
Jammer dat ik morgen niet meekan naar Deurningen Maar volgende meeting ben ik zeker van de partij!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Het was erg gezellig in Deurningen..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Schône waggûh;
|
||||
|
||||
Quote:
gave nummer plaathouder ook!
|
||||
|
||||
Ronnie, een vraagje.
Hoe heb je de ruitenwisser van jou achter zo laag gekregen? Bij mij wil die na een tijdje niet meer verder,, krijg m niet platter. Verder is het echt een strakke bak ! Mooi ding
|
||||
|
||||
@Gijs: Bedankt voor de vette foto`s...erg leuk dat je hem mooi vindt.
@A.busser: Tsja wat moet ik erop zeggen jij weet waar hij vanaf komt hahaha.. @Chriskee: Check je inbox. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Bedankt Mitta.. erg mooi. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik snap niet wat iedereen er nou leuk vind aan zo'n hok...
Blijft een leuk gebakje inderdaad
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha Grapjas.. (ik snap het ook niet).. Gr Ronnie