![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Slijpen kan aan de voorzijde wel ,maar aan de achterzijde zou ik er nooit met de slijper in de buurt komen !!!!! En zeker niet gaan lassen ,heb je alleen maar erg veel kans op roestvorming!!! Gewoon goed schoonmaken ,en dan omrollen of tikken . Ik heb er al zoveel gedaan ,en dat is de enigste ,goede manier !!! Na het rollen of omtikken goed beschermen tegen roest ,met primer ,en dan inkitten ,dan gebeurt er niks weer mee ! Eruit flexen dat is echt de allerslechste oplossing ooit !!! Je bent de stevigheid kwijt uit de carrosserie ,en je krijgt hoe dan ook roestvorming!!! En over de apk maar niet te spreken ! Maar even op de vraag terug te komen wie kan rollen , Theo kloosterman doet het inderdaad ook ,maar ook Van Vught tuning uit Lutjegast kan het voor je doen . Maar omdat jij er toch kunstof randen omhee hebt ,kun je het ook best zelf doen hoor ,het omtikken Succes in ieder geval!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik kan ook enorm rollen met z'n ding ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De jongens van beterband in Buitenpost doen het ook wel.
|
|||
|
|||
![]() Bedankt foar de informaasje !!
|
|||
|
|||
![]() is goed.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vindt de Sebrings er ook goed onder staan
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij mij wordt de complete achterkant in de wielkast eruit gehaald en dan wordt het geheel weer compleet gelast dan gestraalt en opnieuw gespoten en dan dik in de tectiel gespoten dit is de enige manier om echt laag te kunnen met g60 randen achter aangezien je wielkast zelf 1cm meer naar binnen zit net zo als bij een normale gti en je dus nooit echt laag kan met brede banden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt ! Ben nog opzoek naar een rallye front ! Dus die zal er zeker weten een keer komen !
|
|||
|
|||
![]() Zit weer voor een jaartje keuring op !
|
|||
|
|||
![]() Zo auto is nu weer klaar, was stuk.
Nieuwe buis van de koelvloistof er op gekomen, ander was verrot. En een hagel nieuwe startmotor is er op gekomen ! Kunnen we weer even vooruit !
|
||||
|
||||
![]() Sjiek wagentje (Y)
|
|||
|
|||
![]() Bedankt !
|
|||
|
|||
![]() Van het winter tog maar de bbs opknappen, zou ze eerst verkopen.
Maar gelukkig maar niet gedaan. Komen 2 andere randen achterop, een klein beetje breder 8j. 2 inch. En ben nog niet over uit wat ik met de harten ga doen. Zit te denken in kleur van de auto !
|
|||
|
|||
![]() zou ik ook doen molle hart in kleur weer eens wat anders.
![]() als ik je moet helpen hoor ik het wel van je. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kachel radiateurtje was geknapt, dus mooi optijd de auto uitgedaan.
Zat gelukkig alles niet onder de koelvloeistof van binnen. Onderdelen zijn er allemaal al weer, dus snel weer even maken. En ben bezig om de radio in de votex middenconsole te plaatsen. Als het af is post ik wel een keer wat fotos.
|
|||
|
|||
![]() Zo auto is weer helmaal klaar, ruurd heeft me effe geholpen.
nog bedankt daarvoor ruurd ! Zal van de week wel effe een keer shootje maken van de auto. Eerst effe schoonmaken. Nieuwe kachel radiateurtje.
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 17-06-2010 at 20:57. |
|
|||
|
|||
![]() is goed molle
![]() je helpt mij ook altijd. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() Beiboer b.v. over een uur ligt het klaar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kom je er naar meer dan een uur, en dan moet je nog een kwartier wachten. En dan zoekt hij het nog een keer op ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je bedrijfsauto ook gespot bij Denemarken
![]() ![]()