|
||||
|
||||
Quote:
Nope.. is wat Menace al zei Racinggrün LK6U, GTI-only. Been there/done that...
|
|||
|
|||
Quote:
Zeer vereerd dat mijn golf geplaatst word .. Oprijlaan is/was inderdaad heel erg netjes.. nu verhuist en helaas een beste drempel en goot naar de de oprij laan.. maar dat word van het voorjaar opgeknapt ..
|
||||
|
||||
Geil.....................!!!!
|
|||
|
|||
omg daar staan wel zeer leuke voorbeeldjes bij (H)
|
||||
|
||||
Jezus René!!
|
||||
|
||||
Weuw Rene.. een dag vrij gehad ofzo?
|
||||
|
||||
Hehe, goed bezig.
Wat staan daar een zooi vette bakken bij zeg |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo ziet iedere golf er goed uit
Last edited by mk2 stoo : 20-12-2007 at 23:44. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
tussenuurtje gehad vrind?
|
|
||||
|
||||
heel netjes \
staat heel wat moois spul tussen als ik weet hoe ik foto's erop moet knallen doe ik het ook maar ja |
|
||||
|
||||
[img] link naar de foto [/img]
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Toevallig in het winschoten geweest, stond net zo`n golf 2 met deze velgen |
|
||||
|
||||
pfffffff... die is echt heeeeeel dik . zag mijn F&I er maar zo uit
|
|
|||
|
|||
Ziet er heel erg mooi uit maar is helaas niet geheel origineel.
-Veel te laag. -achterlichten -grill&koplampen -Geen zwarte GTI Sticker meer op de achterklep. Velgen zijn oke en echt mooi In 100% originele toestand zijn ze toch ''t meeste waard |
|
|||
|
|||
Deze was van mijn Kameraad Gerben,heeft hem helaas verkocht toen,maar is nu bezig met een Wolfsburg Edition.En ik denk dat die nog mooier wordt als deze....zal hem zeker nog posten hier als ie klaar is...
|
|
|||
|
|||
Quote:
heey,das mijn ouwe auto,boel werk mee gehad om hem zo te krijgen,weet je toevallig wie em nu heeft?? Quote:
-Had em eigenlijk nog wel wat lager willen hebben eigenlijk -kwestie van smaak -idem -Twas een gewone 1800 origineel ofniet,echt superveel brengen ze echt niet op,je hoort iedereen wel zeggen dat zulke aparte uitvoeringen veel geld waard zijn enzo maar wie geeft et ervoor??? maar iig,veel spijt van dat ik die heb weg gedaan,heb nu een mkII wolfsburg en die word minstens net zo strak!! |
|
||||
|
||||
Te laag, dat ken ik niet!
|
|
|||
|
|||
zo is et maar net hahah
zal is even zoeken,had ook nog ergens dikke 2tjes op de comp |