|
||||
|
||||
@Barn171, wilde de koelfan niet aanslaan?
|
||||
|
||||
Jawel hoor, maar hij loopt nog altijd wat warm. Heb nog geen tijd gehad voor de radiateur en dergelijke te vervangen. Staat nog altijd in de planning, radiateur, waterpomp, ontsteking en de carb ergens fatsoenlijk laten afstellen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Komt voor mekaar
|
||||
|
||||
Doen, leuk!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb zelf met een oldtimer BMW een vergelijkbaar probleem gehad. Boven de 100 km/h liep het ding langzaam maar zeker warm ... Heb toen een aftapplug in het motorblok losgemaakt, kwam eerst niets uit. Na een beetje prikken met een schroevendraaier kwam er een partij roestwater uit waar je bang van werd. Waarschijnlijk een tijdje met leidingwater als koelvloeistof gereden en nooit goed schoongemaakt ....
|
||||
|
||||
Oh nee, dar heb ik geen last van, zodra ik snelheid heb en houd, dat kan 60 zijn of 120, dan blijft hij netjes op temperatuur, maar zodra je daarna substantieel langzamer rijdt, zeg een stoplicht bij een afslag, dan gaat het fout en loopt hij op. Moet gewoon allemaal even vernieuwd worden, maar komt er maar niet van.
|
|
||||
|
||||
Het is weer 1 maart! Eerste ritjes zitten er weer op. Ding rijdt toch wel echt verdomd heerlijk zeg. Hij startte goed, liep mooi stationair en werd niet eens warm. Nu snel die onderhoudsbeurt erdoor drukken en knallen ermee.
|
|
||||
|
||||
Mooi mooi kan ook niet wachten om de eerste rondjes te doen
|
||||
|
||||
Wel lekker dat jullie weer mogen rijden
|
||||
|
||||
't Stof er weer vanaf gereden
|
|
||||
|
||||
Hij doet t nog hihi |
|
||||
|
||||
Jaloers, mooie plaatjes.
Ik dacht ook 1 maart te halen om is een lekker stukje te gaan rijden. Niet gehaald Denk ik al paar weken, dit weekend ben ik zover en dan ga ik rijden. En hop dan zit dit weer tegen of heb ik dat weer niet liggen. Dit mooie weer helpt ook niet.
|
||||
|
||||
Ja is hier eigenlijk ook hetzelfde, moet nog altijd wat dingen gebeuren die er maar niet van komen. Helpt niet dat hij nog rijdt en dat t zo'n mooi weer is inderdaad. Is de verleiding toch steeds te groot haha
|