|
||||
|
||||
lol, nog gevraagd of de kleuren van z`n auto overeen kwamen met de kleur die op `t kenteken staat?
|
||||
|
||||
Quote:
Neuh, vond 't verstandiger effe m'n mond te houden en vriendelijk te blijven, omdat er nog een bekeuring op "direct betalen status" stond.
|
|||
|
|||
Quote:
1. inhalen waar verboden - bord F1 € 150 2. overschrijding doorgetrokken streep € 150 3. niet rechtshouden op de weg € 90 4. door rood bij een verkeerslicht rijden € 150 5. inhalen vlak voor of op een zebrapad € 240 6. rechts inhalen € 150 7. parkeren op een invalidenparkeerplaats € 150 8. op de vluchtstrook stilstaan € 150 9. over de vluchtstrook rijden € 240 10. geen gebruik maken van autogordels € 90 11. ondeugdelijke verlichting € 90 12. handheld bellen € 150 welke was het Chris |
|
||||
|
||||
Quote:
Een beetje van nummer twee, een snufje drie, maar voornamelijk die vier. Die prijslijst van jou is alleen niet helemaal up to date, ik heb er eentje van €160,- gewonnen. Zou 't bij de officier werken als ik zeg dat ik toch verdomme zeker geen Honda rij, en het iemand anders moet zijn geweest? Denk 't ook niet, nee. Hij was ook zo vriendelijk me d'r even op te wijzen dat de auto licht uit de uitlaat rookte... ik dacht al dat er iets achter me aan zat dat in de fik stond, daarom reed ik ook zo hard!
|
|||
|
|||
Uurtje of 2 terug nabij de Kooijbrug in Den Helder Klaas zien rijden met z'n ijsbus. Kwam denk ik net van het historisch weekend af.
Ben je er morgen ook Klaas? |
|
||||
|
||||
Quote:
De dame en heer van die Touran maakten overigens een mooie combi van 1, 2, 4, 6 en 9.
|
||||
|
||||
Quote:
ja alweer...
|
|||
|
|||
gisteren in Sittard een jetta 2 met imperial die lekker aant rond cruizen was
|
|
||||
|
||||
zaterdag middag rond uurtje of half 1 a half 2 een zilvergrijze golf 1 vast in de file op de N11
daarna savonds op kruising veilingroute wippolder laan een zilvergrijze jetta mk2 goed laag met daarvoor een rode corrado zo te zien Vr6
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Toevallig van de week ook gezien, met een krat bier op 't dak en een reserve wieltje. Gisteren in Landgraag ook nog een compleet kaal gemaakte en roestende mk3 gezien.
|
|||
|
|||
Net op de Boppe wei richting De Westreen , een beige T2 camper
was op het fietsje , op terapie basis |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze ? [/quote]
|
||||
|
||||
Volgens mij wel. 't Was bij station Heerlen de Kissel, vlakbij de Sligro.
|
||||
|
||||
Die eigenaar van die MK3 woont of werkt daar tegenover het tankstation. Volgens mij heeft ie ook nog een lage witte caddy op Porsche wieltjes.
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, hoe ik begrepen heb werkt die bij K-A-R-S (of hij komt er in ieder geval regelmatig over de vloer)
|
|||
|
|||
Quote:
Vandaag weer gespot en een lekker ijsje bij hem gescoord! |
|
||||
|
||||
kubel in nijkerk
|
|
||||
|
||||
Zojuist gespot in centrum Roermond, een Duitse DeLorean, kenteken begon met MG, dus zal München Gladbach wel zijn?
Eerste keer dat ik zo'n ding in 't wild zie rijden (geparkeerd heb ik ze al genoeg gezien), maar wat een vet apparaat!!!
|
||||
|
||||
rode MK2 Jetta in de buurt van giethoorn
|