|
||||
|
||||
Quote:
Denk het wel ja We kunnen beter ruilen, jij hovenieren in Drachten en omstreken en ik voor jou naar Dokkum.
|
||||
|
||||
Ik zag vanmiddag een witte Polo Classic op opgeknapte snowflakes bij het stoplicht voor de A4 in Rijswijk.
|
|
||||
|
||||
Heeft Rick niet zo eentje?
|
||||
|
||||
Klopt als een zwerende vinger Zag er iig netjes uit, ik ben waarschijnlijk niet herkend want ik reed in het piratenschip Hoeveel verlaagd is dit ding, Rick? |
|
||||
|
||||
Quote:
Wolf |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt! Fijn eens de goeie versie te zien. Bussen kloppen namelijk niet. Als je bus wel klopt, is waarschijnlijk de compressie te hoog.
|
||||
|
||||
Vanavond gespot op de N65, rond Haaren/Vught
Bekende van hier? Beetje crappy foto's.... Maar ja, in de haast gemaakt!
|
||||
|
||||
Quote:
Ahh Jochem, weet wel wie dat is inderdaad Wie ben jij eigenlijk? ook een flakkeeenear lijkt me?
|
||||
|
||||
Quote:
Uit Cuijck volgens mij?
|
||||
|
||||
Deze prachtige spijlbus gespot op de pier in Wijk aan Zee (23-06-10)
Een bekende bus?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ben ik. Heb sinds afgelopen woensdagavond die auto, dus sinds een week te spotten bij Den Bosch / Tilburg :P. Daarvoor was die in Cuijk te spotten zoals Oudelut zegt. Daar is nou die groene golf van mij te spotten. Waar was jou VW eigenlijk? Hahahaha of undercover :P.
|
||||
|
||||
Kerel! Lachen he, dat je elkaar toch op zo'n manier tegen komt..
Ik was op de terugweg van m'n kever, dus was inderdaad undercover in m'n bella italia!
|
||||
|
||||
Gespot gisteravond heeeel even de mannen in de Polo 9N uit Marrum
|
|||
|
|||
Quote:
haha in de tijd dat ik em had nooit gespot jij hebt hem net en gelijk gespot! veel plezier ermee! |
|
||||
|
||||
we waren onderweg naar budel.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
hoezo heel even? Heb je ze ff een poepie laten ruiken? Ik was er niet bij. Eigenaar van die polo is nu ook te spotten op een 2007 Suzuki gsx-r 750. Erg vet...dan denk je dat autos snel ziujn...maar dat gaat echt vies hard! Vanmiddag hugo nog gespot in de S3 bij ype kramer
|
||||
|
||||
Vanmiddag tegen vier uur in Surhuisterveen: twee keer Henk in de oranje Caddy, een gouden Golf 1 op Ronal Turbo's, een rode Rallye op zwarte BBS en een zilveren Kever.
En dat alles binnen 5 minuten
|
||||
|
||||
Rond een uur of 5 in Maasmechelen (B):
Een donkere a8 met chrome (TSW?) velgen. Een bruine golf mk1 met een deel van het achterscherm in de primer.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Jouw ook nog gespot net later tussen feanwalden en de turborotonde. En vanmiddag Rika nog in de V5 bij rotonde Broeksterwald.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, buitenom zeker? Of vanuit Feanwâlden. Jou niet gezien moet ik zeggen