![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf -type 2 bouwjaar 1984 motor AFN kleur rood
STATUS ======== ONBEKEND ![]() ![]() gebeurd er nog wat Douwe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee Evert, tis rustig op het front
![]() Ligt waarschijnlijk stil tot maart ... |
|
|||
|
|||
![]() Alle remslangen zijn binnen!!!!!!!!,, deze keer de goeie. nu nog problemen met de handrem kabels?
|
|
||||
|
||||
![]() wat nou ,hok bouwen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toppie joppie!!!! Handremkabels is lastig... Ik moet ze hebben van een 16v van '86 volgens mij. Maar dan houd ik een groot gat over in de vloerbedekking aangezien de handrem van het oude type is en het vloerkleed van t nieuwe type.. |
|
|||
|
|||
![]() Dik project!
Zag dat je mk2 gtd teller er in heb zitten. Heb zelf ook Golf 2 met AFN, maar nog met mk3 teller. Is het moeilijk om mk2 teller werkt te maken? |
|
||||
|
||||
![]() Je moet op zoek naar een dynamo met W signaal, dit signaal doorlussen naar de juiste pin in de zekeringkast en de tellerkabel weer aansluiten op de teller en bak.
|
|
||||
|
||||
![]() Hoe gaat het hier? Tijdje geen update.
|
||||
|
||||
![]() Klopt Floris-Jan, heb een tijdje terug een nieuw huis gekocht en dat was eigenlijk 4 weken te vroeg
![]() De golf is bijna klaar maar de tijd ontbreekt..... |
|
||||
|
||||
![]() Iemand nog advies wbt de handremkabels..... Kom er niet uit!
Heb dus het oude type handrem in de auto en het nieuwe type remklauwen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je hebt dus dezelfde situatie als mij nu ? Ik heb die mk3 achteras van je overgenomen met alles eraan. Gooi zou dan moeten weten welke kabels je moet hebben. Die van mij werkt perfect. Dacht zelfs dat het de kabels waren die je zelf noemde toen. |
|
||||
|
||||
![]() Ben bezig met een vergelijkbare ombouw, TDI in mk2, remschijven achter met klauwen waarbij het handremmechanisme onderop zit.
G60 kabels paste bij mij niet, die van een KR '86 wel! Bestel deze maar bij je automaterialenzaak: K11406 |
|
||||
|
||||
![]() Thnx mannen!
Zal deze eerdaags eens bestellen. A.s. Zaterdag eerst de hort op voor een passat vr6 ![]() Dus binnenkort komt de complete tdi ombouw te koop. |
|
||||
|
||||
![]() Ok? Plannen ineens gewijzigd?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt Johan!
Ik kan nu lopend naar m'n werk en dan is diesel geen must meer. Eerst reed ik zo'n 30dkm per jaar en nu zal dat eerder 10dkm worden. En ja de sound van een vr6 kan imo weinig tegenop ![]() Last edited by Dokter D : 14-03-2013 at 21:42. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben ook met vr6 ombouw bezig in mijn golf2 gti ![]() Het geluid is inderdaad geweldig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() En zo ligt de Doktor even stil, en hoor je niets.
Nu begint ie we en gelij het roer om..... Wel sjieker zon VR7 erin😃😃😃 |
|
||||
|
||||
![]() Tsja een diesel is leuk hoor (heb zelf nog nooit benzine gereden) maar de tdi kan kwa sound toch echt niet tegen een vr6 op.
Pk's vind ik minder belangrijk anders was er wel een 20vt in gekomen. En eventueel kan er altijd nog een föhn op de VR ![]() |
|
||||
|
||||
![]() he maatje , back in town
![]() |