![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt allemaal.
Er was ongeveer 1 tot 1.5cm per kant stof over, dus genoeg gerekt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was algemeen gesteld, maar idd voor jou bedoeld ![]() Da's wel handig om je beroep in een hobby door te laten gaan buiten werktijd. Ik neem aan dat hij geen eenheidsprijzen heeft, maar alles laat afhangen van het te verwachten werk?! Ik heb ook nog een interieur dat opgeknapt mag worden (voorstoelen niet kapot maar wel los). Je mag me eventueel via pm een antwoord sturen.
|
||||
|
||||
![]() Gisteren de Golf weggebracht naar de straler, meteen de deuren en achterklep opgehaald, deze staan al in de epoxy.
Alleen zijn er 3 deuren waar wat laswerk aan de onderkant van de deur. De overige deur en de achterklep zijn meteen afgeleverd bij de strakmaker, zodat deze daar al mee aan de slag kan gaan. Wat foto's van de deuren: ![]() Deur 1: ![]() ![]() Deur 2: ![]() ![]() Deur 3: ![]() ![]()
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 12-07-2015 at 19:52. |
|
||||
|
||||
![]() Stoelen zagen er echt goed uit gisteren. Zie dat je nog wat las werk hebt aan de deur, maar ach dat houd je bezig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is goed, laat je zondag wel even weten welke dag ik tijd heb.
Want moet nog 2x naar school denk ik. Dan mag jij aan mijn deuren lassen. |
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag al aan 1 van de deuren begonnen,
Zoals altijd kom je meer roest tegen dan je aanvankelijk denk. Ben begonnen met de onderste strip alle puntlassen door te boren en eraf te slijpen, hier viel het nog allemaal mee. Toen zag ik een hoekje waar het plaatwerk dun was, ![]() ![]() ![]() Dit verder uitgeslepen en toen de binnenste plaat op maat gemaakt en erin gezet, ![]() Daarna de buitenste plaat op maat gemaakt en erin gezet, daarna epoxy erop gedaan. Deze kon ik fijn met de kwast aanbrengen, ![]() ![]() Ook zijn de velgen inmiddels terug van het ontlakken, ![]() Het enige nadeel is dat 2 van de 4 velgen de voorzijde is afgedaaid, nu ben ik aan het denken om de andere 2 ook af te draaien of om de randen van de 2 aafgedraaide velgen rond te schuren. Al lijkt me dit niet de makkelijkste klus. Eventueel wil ik de 2 afgedraaide velgen ruilen voor 2 niet overgedraaide velgen, of anders om.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 12-07-2015 at 20:11. |
|
||||
|
||||
![]() Zo ook de auto is terug van de straler, hij ziet er aardig groen uit.
![]() ![]() ![]() ![]() Nu de deuren afmaken en naar de strakmaker brengen zodat de auto er uiteindelijk ook heen kan en dat hij gespoten kan worden.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 12-07-2015 at 20:15. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, en de beugel ook meteen in de epoxy zo te zien. Twee vliegen in een klap haha.
|
|
||||
|
||||
![]() Nog even en dan kan de opbouw beginnen
![]()
|
|||
|
|||
![]() oe oe oe .. ff zeuren...... waarom de kentekenplaatbevestigingsgaten (3 keer de woordwaarde) niet ff dichtgelast en dat ene andere gaatje
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja heb er al zin in. Quote:
Haha ja toen ik de foto's aan het bekijken was dacht ik er ook aan, maar heb nog epoxy staan dus die gaan denk ik dicht. Maar wil de kentekenplaat vast zetten zonder gaten in de auto te maken of een kentekenplaathouder te gebruiken, nu zag ik er hier op het forum zuignappen met schroefdraad te koop. Alleen houd dit niet op de zwarte achterplaat denk ik. Wat zou een mooie oplossing zijn? |
|
||||
|
||||
![]() ruitenkit
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klittenband ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is zeker een mogelijkheid alleen zie ik die niet zo zitten. Ook vind ik het zonde voor de plaat erachter, deze zie je niet veel meer en vooral niet te koop. Quote:
Dat is zeker een goede optie, hopenlijk hangt het dan een beetje stevig maar dat zien we t.z.t. wel. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met die 3M plastic-klittenband zit het ook op mijn Cabrio ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ah nice, dan gaat dat hem worden.
Nu zo het ook een mooie oplossing zijn om de zwarte plaat vast te zetten. Alleen zou dat dan zonde zijn omdat ik de bevestiging van die plaat moet vernielen, dus dat ga ik toch maar niet doen. Tenzij iemand nog een nette heeft liggen waar deze al vanaf zijn. |
|
||||
|
||||
![]() ik was daar zelf ook al een oplossing voor aan het bedenken en ik denk dat ik dat met magneten ga doen. gewoon 2 magneten inpakken in vilt en die vastmaken aan de kentekenplaat. heel makkelijk te gebruiken bij meetings als je geen kenteken zichtbaar wil hebben.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ken iemand van GC-forum met een cabrio met een G60 ingebouwd. Die heeft dat ook zo en de plaat valt er tijdens optrekken niet van af ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vermits een nummerplaat bij de wagen blijft in Nederland is er toch niets mis mee om die te plakken?
Die magneten of klittenband gaat met de tijd ook wel beschadigingen meebrengen en die klittenband moet ook geplakt worden. En de kans op verlies of diefstal is ook groter. |
|
||||
|
||||
![]() ik begrijp het ook niet helemaal erik,snap wel dat je het netjes wil hebben maar dit is imo wat vergezocht.als het nou in een cleane bumper was ofzo?