|
||||
|
||||
Kleine update!
Thermostaat zit er weer in..!! Alles werkt weer naar behoren! Vorige week nog even bij Der Einzer geweest, die had nog een paar leuke banden banden in de kever liggen! Die liggen gelukkig nu bij mij in de garage.. Wachtend tot 2012! Van de week gaan de whitewall's plaats maken voor winterbanden.. Tevens gaat de whitewall's set in de verkoop! Verkoop topic volgt! Tot zover de update..
|
||||
|
||||
Quote:
haha goed bezig Robert Ben benieuwd hoe het straks wordt
|
||||
|
||||
Jeeeeej..!! Golf heeft weer A.P.K!!
Accu zat los, remlampje kapot en CO iets te hoog.. Dus deze Golf1 gaat 30 jaar oud worden Grtzz
|
||||
|
||||
waar haal je die White walls eigenlijk?
Vind die stale met white walls vet! gr Joy
|
||||
|
||||
Quote:
top ! Gefeliciteerd
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ze bij Ravus.de in Gronau! Wildeknak's mk1 te koop..!!
|
||||
|
||||
jammer dat je hem wegdoet...
Maar je had al langer twijfels.
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen als ik een goeie deal kan maken hoor. Idd, het kriebelt al langer
|
||||
|
||||
Hey mensen,
de kogel is door de kerk!! De golf is verkocht!!!!!! Goeie deal gemaakt voor beide partijen.. En er komen nog wat onderdelen is de losse verkoop, hier wordt binnenkort foto's van gemaakt en komen dan netjes in een verkoop topic! En nog ff een foto om met smaak af te sluiten.... Grtzzz..!!
|
||||
|
||||
proficiat robert, wat heb je terug gekocht dan ?
|
||||
|
||||
Quote:
NIKS.. rij de eerste tijd in een lupo.. Maar zoek wel een verlagings set voor de luup Heb nog een setje 15inch liggen, die ik er na de winter wil onder knopen! Iemand? Mvg, robert
|
||||
|
||||
Vandaag was het dan zover.. De golf is nu echt weg..
Morgen ga ik beginnen met de onderdelen te koop zetten die ik nog heb.. Zal de onderdelen ook hier nog ff neerzetten.. Grtzzz
|
||||
|
||||
De crisis heeft bij robert dan toch z'n inwerking gedaan.
Jammer, maar het is wel aan een liefhebber toevertrouwd hoop ik!
|
||||
|
||||
Neej crisis is het niet hoor..
Maar als je je eigen huis hebt gekocht heb je opeens andere prioriteiten.. Sja de nieuwe eigenaar is helemaal blij, en hoop dat hij er net zo gek op word als ik dat was.. Grtzz..
|
||||
|
||||
ik heb ook een eigen koopwoning én een kever dus dat hoeft je er niet van te weerhouden ... Maar het is wel makkelijker zonder... dat klopt wel
Maak je een topic aan voor de Luup ? Kunnen we je herkennen... Quote:
|
||||
|
||||
Hey hey,
Topic voor de lupo gaat er niet komen.. Waarom? Omdat ik woensdag een andere auto heb gekocht en de lupo ingeruild heb. Wat is voor in de plaats gekomen..........? Een Seat Leon 1.6 16v Sport van 2003!! Met de volgende opties: Blauw metallic lak Sport stoelen Sport onderstel ABS Climatronic Electrische ramen rondom 16" Sportvelgen met winterbanden(foto) Originele Seat radio Sleutel met afstbd. Cruisecontrol Boekjes volledig ingevuld Van 1e eigenaar Maar goed foto dan maar..?? Hij rijdt heerlijk en we zijn er ook erg blij mee.. Mvg, robert
|
||||
|
||||
Succes met je nieuwe autootje .
Heb nog een vraag, heb jij die extra clips besteld voor de Whitwalls of past die extra ring er zo op? mvg Joy
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Joy, de whitewalls worden vast gehouden door die grote chromering. Anders kijk ff op Ravus! Mvg, robert
|
||||
|
||||
mooie bak Robert
|
||||
|
||||
Te koop:
Golf1 onderdelen voor de liefhebber! *Spatborden €60,- *Dakdragers €15,- *Zitvlak voorstoel, goed schuim. Gratis *Rugpand achterbank Golf1 of 2. Gratis *Handremkabels NIEUW €15,-per stuk *Achterruit rubber Imitatie €15,- *Stoelgeleiders €5,- per stuk *Chrome doppen met klipjes €20,- *Binnenwerk L achterlicht €5,- *Achterbank 5deurs. €15,- *Stalen mk1 velgen. Gele is 4,5J en de Grijze 5J. €5,- per stuk In combinatie met band nog goed voor reserveband??!!?? 3mm profiel Dat was zover mijn garage.. nu de zolder nog Binnenkort nog meer onderdelen zoals: Tarpijtset 5deurs Inlaat sprutituk 1.5jb Uitlaat spruitstuk 1.5jb Koelslangen Binnenspatborden Voor! Laat maar weten of je het kunt gebruiken!
Bad news : Time Flies Good News: You're The Pilot Last edited by wildeknak : 08-01-2012 at 21:09. |