|
||||
|
||||
echt schandalig dit, waar is het nou voor nodig vraag je je af..
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk een paar van die drugsgebruikende hardcore losertjes waar het hier in de omgeving vol mee zit...
Mocht je namen horen, sluit ik mij bij Guido aan! In ieder geval goed te horen dat de onderdelen weer in huis zijn!
|
||||
|
||||
Heb net het hele topic doorgelezen en ten eerste heel veel respect voor wat je ervan hebt gemaakt! die motorswap heb je echt mooi aangepakt! misschien is het een idee om een klein filmpje te maken en op youtube te zetten en vervolgens de link hier neer te gooien! ben erg benieuwd. ga zeker je auto van dichtbij bewonderen op je eerste meeting met de jetta!
gelukkig laat je je niet uit het veld slaan door van die drugsgebruikende stakkers die niets beters te doen hebben dan andermans spul te vernielen omdat ze zelf al hun geld en hersencellen naar de dealertjes brengen en nooit zoiets zouden kunnen doen grtz
|
||||
|
||||
weer een lekkere actie mja het nieuwe raampje is er al lees ik dus dat het maar weer snel gefixt mag zijn
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is nou Friesland he!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Brabant, Friesland, jij kunt overal simpel doen.
|
||||
|
||||
Quote:
Al mogen ze hem daar gerust houden wat mij betreft
|
|||
|
|||
Lekker boeiend ...ze staat nu , zo als gewoonlijk in de garage
waar niemand in komt , en zeker niet uit . Country er achter , zit wel goed Vandaag even een lekker stuk wezen rijden , mooie test ivm het warme weer wat de motor doet kwa koeling En zo als verwacht , geen centje pijn Ook heb ik de speaker kapjes in de deur ,op advies van Wytze (lees MOEST ) vervangen voor nieuwe dus dat staat ook weer netjes . |
|
|||
|
|||
Daar ben je dan weer mooi klaar mee
Gelukkig is alleen het raam ingetikt en verder geen schade. Wat eikels man!! maar onderdeeltjes zijn weer binnen Maar dikke jetta alberto |
|
||||
|
||||
Quote:
,en mooi dat ie verder goed rijd ! De motor was ook nog net wat de auto nog miste ( en die speakerkapjes natuurlijk )
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb wat gemist zie ik wat een lage t*ringstreek
|
|||
|
|||
Quote:
Shit happens Gerben . |
|
||||
|
||||
Quote:
Even bij de specials kijken op zijn site Alberto
|
|||
|
|||
Quote:
al gespot Klaas |
|
||||
|
||||
Het nummerbord wegPainten maar wel weergeven in de link
|
||||
|
||||
Vandaal/Dieven tuig...!
Op de eerste pagina, gaaf al die verschillende wielen onder dezelfde auto. steeds een anders gezicht.. de laatste foto vindt ik de dikste!
|
|||
|
|||
gister nieuwe raam er in gezet , vandaag nog even langs de sloop
voor wat kleine dingen |
|
||||
|
||||
mooi man, geniet ervan, jammer van't rût derût
|
|||
|
|||
Gister nog even bezig geweest met de jetta , en hij is (op het spuitwerk na ) klaar
Morgen met een ploegje Lucht en water gekoeld , van uit Fryslân rustig aan naar MIVW |