|
||||
|
||||
Quote:
Ja en het zijn toch racewielen, die zijn meestal zo gemaakt dat er niet snel iets aan kan lopen (remmen of ietsdergelijks)..
|
||||
|
||||
Whaaaaaah ERIK !!!!!
|
|
||||
|
||||
Hij heeft dezelfde wilwoods erop als ik en die lopen bij hem ruim vrij in de wielen, doen ze inderdaad goed bij Compomotive!
Wil eigenlijk ook die wielen in antraciet voor de cab! |
|
||||
|
||||
Die zijn alleen niet 3 Delig
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dat sloeg op wat Kevin zei. Over die Compomotive's. Elders op het forum wilde hij nog 3 delige wielen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor kleurtje is dat? Heeft wel wat weg van m'n Racing gruen mk2 16v
|
||||
|
||||
Is dat niet een kleur die alleen in Amerika is geleverd?
|
|
||||
|
||||
nee hoor die rijden hier ook rond als gti
|
|
||||
|
||||
Oh ok, kon de kleur alleen niet vinden op doppelwobber.
|
|
||||
|
||||
Dat apparaat heeft mij echt op het idee gezet om zelf ook maar eens aan een dikke mk2 te gaan beginnen.....
en kevin20v al bekent wat voor blok er in ligt ? dacht zelf dat het mss een TT blok was omdat je zij dat het 220 pk had geloof dat een tt 225 heeft. Gr. |
|
||||
|
||||
kan ook een G60 zijn
Ik heb nog niets teruggekregen van hem sorry (niet dat het wat uitmaakt maar het is trouwens een duitser) Wel tof, dus dan heb je over een tijdje 2 dikke mk2's |
|
||||
|
||||
Is gewoon de kleur van een Carat.
|
||||
|
||||
Die mk2 is niet van mij hoor
Was het maar zo, dan waren er wel meer foto's van |
|
||||
|
||||
hahaha ooit wel ja
Dat is toch ooit m'n eerste auto geweest, en altijd veel plannen voor gehad maar het kwam er niet van. Wil dat nu toch wel eens verwezelijken! |
|
||||
|
||||
Hmmm....ziet er goed uit.... vind het mooi staan, die BBS-en zo... (eindelijk eens wat anders dan aldi gepolijste randen....
Grz Niels
|
||||
|
||||
Ik vind hem erg.....blauw
|
|
||||
|
||||
Hey die staat in de PVW.