|
||||
|
||||
Quote:
Kijk, ik heb je weer een beetje in het goede spoor geholpen Gerard Tja, what's in a name he !!!
|
|||
|
|||
Al paar x gezegd op vw forum, maar nu hier ook maar x super dikke 2
Mooie weer komt er weer aan kan ze weer naar buiten Toen ze blauw was was ze al super dik Maar vind ze nu zelf persoonlijker dikker (ook al moest dat eerst effe wennen) Deze zomer maar weer paar x bij staan kwijlen |
|
||||
|
||||
jah echt een super auto..
en zoals je zegt weinig wijzigingen maar wel verbeteringe word een auto ook gewoon mooier van! super mk2tje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Vindt het maar een vies hok, en die kooi houdt hem gelukkig een beetje bij elkaar
Nee hoor Gerard, je weet dat ik dit een hele dikke bak vind. Even een paar bredere stoelen erin zodat ik ook een keer mee kan. Straks van de zomer maar weer effe aan de poets denk, wip je maar effe langs in Hallum, maken we alles weer even bling bling. |
|
||||
|
||||
onwijs dikke golf sta echt met me bek vol tanden WOOOOWWW
|
|
||||
|
||||
dank je
|
||||
|
||||
dik ding.. zou ipv een r32 , de nieuwe tt-rs motor hierin ook niet verkeerd vinden
|
||||
|
||||
Maar wat kostten die en waar is 1?
R32 heb ik gehad heb ik weer verkocht had liever een mijn VR
|
||||
|
||||
of een R8 v10 op de achterbank...
dan hoef je aan de buitenkant niets te veranderen voor dit seizoen
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
wat zoon motor kost pfff weet wel dat ze ergens liggen waar de zon niet schijnt motoren kunne dik 600pk hebben orginele zuigers stangen als ik over nieuw moest beginne......begon ik er niet meer aan
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
5 pitters zijn de shit
|
||||
|
||||
Geer, heb nog een V8 onderblok liggen voor weinâhg.
|
||||
|
||||
Quote:
Waar ze weg komen intereseert me wainig Wat kost ie Quote:
Bedankt voor het aanbod kerel als tafel leuk maar voor een golf
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht ik dus ook. Maar om eerlijk te zijn is het zo gek nog niet eens. Die PT blokken zijn van alu, en wegen geen drol. Denk dat het hele blok net 'n paar kilo zwaarder is dan een KR. Het onderblok is in ieder geval een stuk lichter, dus wie weet...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Zou wel wat zijn in Nederland Maar als tafel vindt ik ze ook geweldig alleen de vrouw wil het niet
|
||||
|
||||
Zo de wielen liggen uit elkaar en kunnen naar Joosie
Eindelijk gaan ze TOP worden na jaren.
|
|||
|
|||
Hé Gerard,
wat was er mis mee dan? Mijne gaan er ergens deze maand onder... Spannende tijden, haha!